  • 11. Data: 2006-01-10 10:27:10
    Temat: Re: Prawo Śniegu
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Jan Werbiński wrote:

    > Zasadzenie lasu i zawołanie ekologów na pomoc.

    Dobre, dobre ;)

    --
    Troche krytyki o rodzimej SF/F ................. http://tiny.pl/xdp4
    Grzedowicz, Grzedowicz, Grzedowicz :) .......... http://tiny.pl/xdp8

  • 12. Data: 2006-01-10 10:29:57
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Dobre, dobre ;)

    zwlaszcza latem jak bedziesz chcial te ziemie uprawiac :-)

  • 13. Data: 2006-01-10 10:51:57
    Od: JaromirD <r...@q...pl>

    Yusek wrote:

    > To jest na zasadzie jakby pozwolili komuś przechodzić przez mój ogród
    > podczas turystyki pieszej,

    W Szwecji tak jest i jakoś nikt nie protestuje. Możesz np. biwakować gdzie
    chcesz, byle tylko nie zakłócać swoją obecnością czyjegoś spokoju domowego,
    nie niszczyć niczego i nie zaśmiecać terenu na którym przebywasz. Z powodu
    ogrodzeń nie lubią tam np. Niemców, bo ci swoje działki otaczają płotami (w
    przeciwieństwie do Szwedów), uniemożliwiając korzystania z prawa "o
    powszechnym dostępie" - tak się to chyba nazywa.

    JaromirD

    --
    Odpowiadając zamień "q" na "o".

  • 14. Data: 2006-01-10 11:08:54
    Od: "Graszka" <g...@w...pl>

    Widzę, że punkt widzenia często się tutaj zmienia :). Nie tak dawno toczyła
    się dyskusja z udziałem części obecnych dyskutantów nt. nieudostepniania
    przez Bachledę swoich działek pod Gubałówką . Jakież było na niego
    wyrzekanie i jakie pomysły, żeby mu tę samowolę ukrócić! A tu proszę, można
    coś zrobić, aby jednak narciarze sobie poszusowali zimą tu i tam - to znów
    robi się wrzawa, że to bezprawie, głupota itd. Zwrot o 180 stopni! Czy to
    tylko z powodu przynależności partyjnej pomysłodawcy, czy na zasadzie, że
    cokolwiek by się nie działo - jesteśmy przeciw?
    Graszka

  • 15. Data: 2006-01-10 13:19:02
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Graszka wrote:

> [...]
    > przez Bachledę swoich działek pod Gubałówką . Jakież było na niego
    > wyrzekanie i jakie pomysły, żeby mu tę samowolę ukrócić!

    Ja bylem za tymi, co mowili, ze górol ma racje, jego ziemia, nie chce,
    nie mozna go zmusic. Jednakze widac robi sie ustawa o tym oddzielna...

  • 16. Data: 2006-01-10 15:09:04
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "JaromirD" <r...@q...pl> napisał w wiadomości

    > W Szwecji tak jest i jakoś nikt nie protestuje.

    Gdyby poseł Parda wraz z całą swoją partią wyemigrował do Szwecji też nikt
    by nie protestował. No chyba, że Szwedzi...

  • 17. Data: 2006-01-10 16:12:19
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Ja mam zawsze punkt widzenia w tym samym miejscu: po mojej stronie.
    ;-)

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 18. Data: 2006-01-11 20:58:20
    Od: "regent..." <r...@T...o2.pl>

    Robert Tomasik napisał(a):
    > Pewnie najrozsądniej by było na rzecz
    > prowadzącego tam działalność gospodarczą (wyciąg), albo na rzecz gminy
    > (choć to z kolei mogło by prowadzić do korupcji)

    służebność do prowadzenia działalności???

    --
    regent...
    (tojuż???)