  • 1. Data: 2006-01-09 19:30:28
    Temat: Podatek od nieruchomości w Szczecinku 2000-2003
    Od: Akanid <a...@w...pl.bezspamu>

    Witam

    Drodzy grupowicze. Prosze pomozcie. Od dwoch godzin pszeszukuje strony
    miasta Szczecinek oraz strony Biuletynu Informacji Publicznej w
    poszukiwaniu informacji na temat stawek podatku od nieruchopmosci w
    Szczecinku i niestety nie moge znalezc nic na ten temat., Potyrzebne mi
    są stawki podatku od nieruchomosci od 2000 roku do 2003 wlacznie. Lata
    pozniejsze niekoniecznie. Wlasnie zabieram sie do kopania w Googlach ale
    prosze rzuccie pomocna radą gdzie poszukac lub moze ktos z Was zna
    konkretna strone z odpowiedzia na moje pytanie. W kazdym razie prosze o
    kazda mozliwą pomoc. Z góry dziekuje wszystkim ludziom dobrej woli :)

    Pozdrawiam
    Akanid

  • 2. Data: 2006-01-09 21:51:30
    Od: Mecenas <m...@p...pl>

    Akanid napisał(a):
> [...]
    > konkretna strone z odpowiedzia na moje pytanie. W kazdym razie prosze o
    > kazda mozliwą pomoc. Z góry dziekuje wszystkim ludziom dobrej woli :)

    Przykro mi ale tego w internecie nie znajdziesz.
    podatki lokalne są ustalane na dany rok przez Radę Gminy (Miasta).
    Jedyne wyjście to wyjazd do Szczecinka lub mail o udostepnienie tych danych.
    Każdy Urząd Gminy (Miasta) ma obowiązek udostępnić - bezpłatnie uchwały
    rady oraz
    prowadzić ich zbiór.

    Michał