  • 1. Data: 2006-01-09 19:39:54
    Temat: czemu o. dyr nie siedzi?
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Przeciez dokonal ewidentnego oszustwa i to na wielką skalę (mowie o walku
    odnosnie zbierania funduszy
    niby na stocznie gdanska). To ze postanowil naprawic szkode wplynac powinno
    na wysokosc kary a nie na fakt czy przestepstwo zostalo popelnione. Nie
    bardzo rozumiem czemu nikt go nie sciga, zreszta watpie by to co zrobil nie
    bylo dzialaniem zamierzonym. Nie trudno przewidziec ze rzadko kto bedzie sie
    klocic i kilka zlotych, a przy takiej ilosci wplat calkiem pokazna sumka sie
    uzbiera.

    P.

  • 2. Data: 2006-01-10 09:56:29
    Temat: Re: czemu o. dyr nie siedzi?
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    ps
    przeciez oszustwo jest scigane z urzedu , a w mediach o sprawie bylo
    wielokokrotnie, czyzby Pan sprawiedliwy z ministertswa nei chcial pociagnac
    do odpowiedzialnosci karnej swego 'chlebodawcy' w obawie przed przegranymi
    wyborami ?

  • 3. Data: 2006-01-10 11:47:07
    Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > do odpowiedzialnosci karnej swego 'chlebodawcy' w obawie przed przegranymi

    A kto by się odważył postawić się ojcu dyrektorowi wiedząc, że może zostać za
    to wyklęty? :)

  • 4. Data: 2006-01-10 13:46:52
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Piotrek" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A kto by się odważył postawić się ojcu dyrektorowi wiedząc, że może zostać
    > za
    > to wyklęty? :)

    ja zamierzam zglosic w prokuraturze, nie jestem pokrzywdzonym i nie muszre
    byc. Zastanawialem sie tylko czy ktos juz to robil. Wszyscy wkoncu o tym
    wiedza.

    P.

  • 5. Data: 2006-01-10 23:46:35
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Przemek R... napisał(a):

    > ja zamierzam zglosic w prokuraturze, nie jestem pokrzywdzonym i nie muszre
    > byc. Zastanawialem sie tylko czy ktos juz to robil. Wszyscy wkoncu o tym
    > wiedza.

    Wszyscy nie wiedzą, bo ja nie wiem o co ci chodzi ... ale to może przez
    to że nie słucham radia maryja

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Nie należy lekceważyć drobnostek, bo od nich zależy doskonałość."

  • 6. Data: 2006-01-11 10:49:59
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Wszyscy nie wiedzą, bo ja nie wiem o co ci chodzi ... ale to może przez to
    > że nie słucham radia maryja

    ja tez nie slucham, daruj sobie wrzuty, bylo na polsat, w tvn, w programach
    Tomasza Lisa 'Co z ta polska' , w programie 'teraz My'.
    Oraz w programie 'super wizjer' ktory byl poswiecony w calosci rydzykowi
    'Fenomen Ojca Rydzyka',
    program dostal nagrode za najlepszy reportarz roku. Wiec bylo gdzie o tym
    slyszec.

    P.

  • 7. Data: 2006-01-11 10:52:30
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Przemek R... napisał(a):

> [...]
    > 'Fenomen Ojca Rydzyka',
    > program dostal nagrode za najlepszy reportarz roku. Wiec bylo gdzie o tym

    Też nie oglądałem, a czasem oglądam TV. I nie mam żadnych wyrzutów.