  • Data: 2008-01-08 11:07:30
    Temat: Re: Pozew w postępowaniu upominawczym - do jakiej kwoty
    Od: "matusm" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Natomiast byłem świadkiem, i nawet opisywałem to na tej grupie, kiedy
    > panie z poczty - jak przyszła córka niemieszkającego tam adresata - nie
    > chciały nawet podać skąd list przyszedł i oświadczyły, że skoro list
    > został awizowany, to one nie mogą go odesłać inaczej jak z powodu
    > niepodjęcia. I - czytając dosłownie rozporządzenie - tak właśnie jest.
    >
    > IMHO to taki bubel prawny do poprawy. Nawet myślałem aby napisać o tym
    > do kogoś, może do rzecznika praw obywatelskich? ;) Podajcie jakiś sensowny
    > pomysł...

    Naruszenie konstytucji,mimo wszystko chociaz wszystko jest czarno na bialym
    papierze to naruszenie zasady domniemanej niewinnosci pozwanego i
    pozbawienie prawa do obrony

    To jest nalecialosc falandyzacji czy jak kto woli spadek komunizmu
    ,tworzenia prawa na uzytek klasy panujacej,zachowania nieomylnosci ciagle
    tego samego klanu komunistycznych sedziow .Szkoda ze Ziobro nie dokonczyl
    dziela

    --
    Pozdrowienia
    matusm