  • 1. Data: 2004-09-20 12:15:07
    Temat: Pozew rozwodowy
    Od: "Maciek" <m...@p...fm>

    Witam,

    Mam pytanie dotyczące złożenia pozwu rozwodowego w sądzie. Dokładniej
    chciałem wiedzieć, czy jeśli żona do tej pory nie zmieniła dowodu
    osobistego, a zmieniła nazwisko na moje może złożyć takie dokumenty?
    Jak od strony prawnej wygląda jej sytuacja?

    --
    Maciek

  • 2. Data: 2004-09-20 16:06:41
    Temat: Re: Pozew rozwodowy
    Od: "SQLwysyn" <s...@v...pI>

    Użytkownik "Maciek" <m...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > osobistego, a zmieniła nazwisko na moje może złożyć takie dokumenty?
    > Jak od strony prawnej wygląda jej sytuacja?

    A co ma zlozenie pozwu rozwodowego do zmiany dowodu osobistego i
    nazwiska?????????

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 3. Data: 2004-09-20 16:10:43
    Od: "Maciek" <m...@p...fm>

    "SQLwysyn" <s...@v...pI> wrote in message

    > A co ma zlozenie pozwu rozwodowego do zmiany dowodu osobistego i
    > nazwiska?????????

    Stąd moje pytanie, zadałem je ponieważ nie wiem jak to wygląda w
    rzeczywistości. W każdym razie dzięki.

    --
    Maciek

  • 4. Data: 2004-09-20 16:34:29
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 20 wrz o godzinie 18:06, na pl.soc.prawo, SQLwysyn napisał(a):

    > A co ma zlozenie pozwu rozwodowego do zmiany dowodu osobistego i
    > nazwiska?????????

    Ano zapewne to miał na myśli autor wątku że jego *jeszcze* obecna żona
    posiada dowód z poprzednim /panieńskim?/ nazwiskiem a on już złożył pozew
    rozwodowy. No i to że po uzyskaniu rozwodu, będzie *mogła* wrócić do
    poprzedniego nazwiska. ;)

    Do pytającego:
    będzie mogła wrócić, ale nie musi. Napisałeś że po ślubie przyjęła Twoje
    nazwisko /hehehe ;) / więc wniosek o wydanie dowodu z nazwiskiem winna
    złożyć w odpowiednim terminie.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 5. Data: 2004-09-20 17:31:46
    Od: "SQLwysyn" <s...@v...pI>

    Użytkownik "Artur Ch." <s...@r...pbz> napisał w wiadomości

    > Ano zapewne to miał na myśli autor wątku

    To moze autor watku SAM sprecyzuje swoje pytanie, które na razie brzmi
    chaotycznie i niezrozumiale.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt