  • 1. Data: 2004-09-20 12:33:20
    Temat: Chistoria choroby za 40 zł???!!!
    Od: "AgaS" <g...@b...pl>

    Czy szpital ma prawo pobrać ode mnie opłatę w powyższej wysokości za wydanie
    historii choroby? Według mnie bardzo wygórowana cena...

  • 2. Data: 2004-09-23 08:21:25
    Temat: Re: Chistoria choroby za 40 zł???!!!
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <cimi31$b26$1@news.ats.pl>, AgaS wrote:
    > Czy szpital ma prawo pobrać ode mnie opłatę w powyższej wysokości za wydanie
    > historii choroby? Według mnie bardzo wygórowana cena...

    Nie znam podstawy prawnej, ale w znanych mi przypadkach szpitale
    zawsze wydawały po zakończonym pobycie pacjenta wypis. Czasami trzeba
    na niego było poczekać kilka dni, ale za to można sobie było zażyczyć,
    żeby przesłali pocztą.

    Renata

    i 20 długości geograficznej wschodniej
    wylosowałem Polskę