  • Data: 2017-11-13 10:13:16
    Temat: Re: Powiadomienie o popełnieniu przestepstwa
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-11-13 o 09:54, Wojtek pisze:

    > Wszyscy mamy obowiązek społeczny powiadomić o przestępstwie. Niektórzy
    > funkcjonariusze mają obowiązek karny.

    Ale to chyba tylko wybranych przestępstw dotyczy i akurat te z art 256kk
    do tej grupy nie należą. ( w sensie, że nie zgłoszenie jest karalne)
    Poza tym ktoś może nie odbierać czegoś jako rasim czy faszyzm - kwestia
    wrażliwości. Ale jak już się samemu komentuje, że napisy były faszystowskie,
    tzn, że się zauważa temat i nie reaguje stosownie, to nie wygląda dla
    mnie wiarygodnie.

    > Nie sądzę by na podstawie plotek ktoś musiał powiadamiać o
    > przestępstwie. Jeśli ja Ci powiem, że Kowalski dzisiaj zabił Maliniaka -
    > to co z tym zrobisz? Polecisz z tym na policję?

    Dopóki są to plotki, to nie, ale jak przestają być plotkami, bo minister
    na konferencji
    opisuje, że Kowalski zabił Maliniaka, ale młotkiem i to szybkim ruchem,
    więc nie bolało, to już mógłby zgłosić skoro ma taką większą pewność, że
    wie nawet w jaki sposób to się stało.