  • 1. Data: 2004-10-18 18:09:18
    Temat: Postoj a kontrola drogowa
    Od: "jarecki" <j...@p...onet.pl>

    Witam

    Co policja moze zrobic?
    Stalismy z kolega na drodze (brak zakazow), przyjechala policja drogowa no i
    kontrola. Dokumenty i alkomat. No i co wyszlo ze jestesmy pod wplywem
    alkoholu (okolo 0,8 promila).

    Sprawa pilna bo dostalismy wezwania na komende.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-10-18 18:26:16
    Temat: Re: Postoj a kontrola drogowa
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    <j...@p...onet.pl> napisal(a):
> [...]
    > alkoholu (okolo 0,8 promila).
    >
    > Sprawa pilna bo dostalismy wezwania na komende.

    Nic nie może zrobić. Siedzieliście sobie w samochodzie pozostając pod
    wpływem alkoholu. To nie jest zabronione.
    --
    Samotnik
    "Mnie takie zabawy nie bardzo interesują. Nie gustuje w penisach,

  • 3. Data: 2004-10-18 19:46:39
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Samotnik napisał:

    > Nic nie może zrobić. Siedzieliście sobie w samochodzie pozostając pod
    > wpływem alkoholu. To nie jest zabronione.

    Zgaszony silnik ?
    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>Black 525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT-900

  • 4. Data: 2004-10-18 21:39:01
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    CR wrote:

    > kuczyk w stacyjce?

    i co to zmienia?

    KG

  • 5. Data: 2004-10-18 21:42:17
    Od: "CR" <n...@a...pl>

    > Zgaszony silnik ?
    kuczyk w stacyjce?

  • 6. Data: 2004-10-18 21:44:07
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Mon, 18 Oct 2004 21:46:39 +0200, Stasio Podróżnik naskrobał(a):

    > Zgaszony silnik ?

    a co za różnica? - jeżeli wejde do zapalonej taksówki a kierowca wyjdzie to
    też dostane mandat za prowadzenia auta bez uprawnień? :D

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 7. Data: 2004-10-19 01:14:02
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Sebol wrote:

    > a co za różnica? - jeżeli wejde do zapalonej taksówki a kierowca wyjdzie to
    > też dostane mandat za prowadzenia auta bez uprawnień? :D

    Zapalonej? To prędzej spłoniesz żywcem.

    BP,NMSP ;->

  • 8. Data: 2004-10-19 07:20:26
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "jarecki" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > alkoholu (okolo 0,8 promila).
    >
    > Sprawa pilna bo dostalismy wezwania na komende.

    Wszystko zależy od nastawienia policjantów.Jak się uprą i zeznają, że
    widzieli jak podjechaliście, zatrzymaliście się na ich widok to ten zza
    kierownicy leży i kwiczy.
    Komu Sąd uwierzy? Trzeźwym policjantom czy cienkim pijaczkom (bo poważny
    pijak ma ponad 2 promile a nie ledwo 0,8;)), pijącym w aucie?
    Odpowiedz sobie sam.

    Pzdr
    Leszek

  • 9. Data: 2004-10-19 09:07:46
    Od: "CR" <n...@a...pl>

    Uzytkownik "kam" <X#k...@w...pl.#X> napisal w wiadomosci

    > i co to zmienia?
    jesli kluczyk jest w stacyjce to policjant uznaje to za jazde
    (nawet przy wylaczonym silniku).
    [chyba ze sie cos zmienilo].

  • 10. Data: 2004-10-19 09:36:44
    Od: "Tomasz Smolarek" <t...@f...com.pl>

    Użytkownik "CR" <n...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Uzytkownik "kam" <X#k...@w...pl.#X> napisal w wiadomosci

    > jesli kluczyk jest w stacyjce to policjant uznaje to za jazde
    > (nawet przy wylaczonym silniku).
    > [chyba ze sie cos zmienilo].

    U mnie radio gra tylko po włożeniu kluczyka. Jechać nie mam zamiaru. Jestem
    przestępcą??

    TS