  • 1. Data: 2004-10-18 15:32:03
    Temat: Ciaza, slub, wojsko...
    Od: rozrabiak <b...@m...pl>

    Witam

    Obecnie studiuje na pierwszym roku Politechniki opolskiej. Moja
    dziewczyna od sierpnia jest w ciazy, mamy zamiar pobrac sie w grudniu.
    Jako, ze jestem przedpoborowy, zdolny do sluzby wojskowej i musze
    przerwac studia na pol roku (aby przeniesc sie na zaoczne) czy jest
    jakas mozliwosc, aby wojsko mnie nie zwinelo? Kiedys czytalem gdzies,
    bylo to chyba z rok temu), ze gdy tylko ja bym zarabial na zycie, zona
    bez pracy - opiekuje sie noworodkiem to wojsko mnie nie zwinie, czy to
    prawda i gdzie moglbym poczytac cos wiecej na ten temat. Jak to sie ma
    na dluzsza mete, tzn. co za rok (czy moga mnie wziasc do jednostki)?

    Jak to ma sie w przypadku gdy mieszkac bedziemy z rodzicami, matka
    bezrobotna niezdolna do pracy, bez prawa do zasilku (choroba
    nieuleczalna od ponad 4 lat) ojciec musi isc do szpitala, problemy
    sercowe, a tylko on pracuje.

    Prosze o wszelkie mozliwe wskazowki i nie wypisywanie bezmyslnych tresci.

    --
    Pozdrawiam, grzesiek
    - Żwirek kręci z Muchomorkiem!?

  • 2. Data: 2004-10-18 15:43:28
    Temat: Re: Ciaza, slub, wojsko...
    Od: "nurich" <n...@p...pierdu.com>

    Użytkownik "rozrabiak" <b...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > sercowe, a tylko on pracuje.
    >
    > Prosze o wszelkie mozliwe wskazowki i nie wypisywanie bezmyslnych tresci.

    Przyśpieszcie troszkę ślub i skorzystaj z tego:
    http://www.wp.mil.pl/start.php?page=1011703000

    ważne do końca grudnia!
    powodzenia!

  • 3. Data: 2004-10-19 14:12:27
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Mon, 18 Oct 2004 17:32:03 +0200, użyszkodnik rozrabiak
    <b...@m...pl> napisał:

> [...]
    > sercowe, a tylko on pracuje.
    >
    > Prosze o wszelkie mozliwe wskazowki i nie wypisywanie bezmyslnych tresci.

    przeskrob cos, niech cie zamkna na 48, prokurator postawi zarzuty i
    juz masz wojsko z głowy

    --
    futszaK
    598339018 887233199