  • 1. Data: 2007-05-20 16:49:52
    Temat: Portale internetowe a polskie prawo
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Czy ktoś może mnie przekierować do przepisów regulujących prowadzenie
    w Polsce portali internetowych?

  • 2. Data: 2007-05-20 18:06:40
    Temat: Re: Portale internetowe a polskie prawo
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Piotr Dembiński wrote:
    > Czy ktoś może mnie przekierować do przepisów regulujących prowadzenie
    > w Polsce portali internetowych?

    A o co chodzi?

  • 3. Data: 2007-05-20 19:30:52
    Od: scream <n...@p...pl>

    Prosze: http://isip.sejm.gov.pl

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 4. Data: 2007-05-20 22:03:31
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> writes:

    > A o co chodzi?

    Trzeba mieć jakieś specjalne zezwolenia?

  • 5. Data: 2007-05-20 22:04:29
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    scream <n...@p...pl> writes:

    > Prosze: http://isip.sejm.gov.pl

    Źródło dobre, przydałaby się jeszcze jakaś konkretyzacja.

  • 6. Data: 2007-05-20 22:20:08
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 21 May 2007 00:04:29 +0200, Piotr Dembiński napisał(a):

    > Źródło dobre, przydałaby się jeszcze jakaś konkretyzacja.

    No właśnie, w końcu do tego doszedłeś. Tak więc, wiesz w ogóle o co pytasz?
    :)

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 7. Data: 2007-05-21 12:43:48
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Pewnie trochę będzie w jakichś ustawach o mediach, trochę w prawie
    telekomunikacyjnym, prasowym, autorskim.
    Zależy o jaki aspekt Ci chodzi, jakie treści masz zamieszczać itd
    --
    Jackare

  • 8. Data: 2007-05-21 17:27:17
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    scream <n...@p...pl> writes:

    > No właśnie, w końcu do tego doszedłeś. Tak więc, wiesz w ogóle o co
    > pytasz? :)

    Może o prawo prasowe?

  • 9. Data: 2007-05-21 17:28:03
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    "Jackare" <j...@i...pl> writes:

    > Pewnie trochę będzie w jakichś ustawach o mediach, trochę w prawie
    > telekomunikacyjnym, prasowym, autorskim.
    > Zależy o jaki aspekt Ci chodzi, jakie treści masz zamieszczać itd

    Chodzi o definicję portalu internetowego i rozgraniczenie tej klasy
    stron internetowych od innych, zwykłych stron.

  • 10. Data: 2007-05-21 20:51:15
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Piotr Dembiński pisze:

    > Chodzi o definicję portalu internetowego i rozgraniczenie tej klasy
    > stron internetowych od innych, zwykłych stron.

    Nie ma czegoś takiego. O zawartości portalu decyduje po prostu jego
    właściciel.

    M.