  • 1. Data: 2007-05-20 09:13:34
    Temat: Poszukuje materiałów do serwisu internetowego.
    Od: "Subzero" <g...@o...pl>

  • 2. Data: 2007-05-20 09:23:19
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

  • 3. Data: 2007-05-20 10:03:12
    Od: "Michał Trych" <m...@U...pl>

  • 4. Data: 2007-05-20 10:36:07
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

  • 5. Data: 2007-05-20 12:19:04
    Od: Mecenas <m...@o...pl>

    Robert Tomasik pisze:
    > Użytkownik "Michał Trych" <m...@U...pl> napisał w wiadomości
    > news:f2p6dp$ln0$1@news.onet.pl...
    >>>> Jeśli masz artykuł który chcesz opublikować to pisz do g...@o...pl
    >>> Na jaki temat ma być ten artykuł?
    >> pewnie dowolny:P
    >
    > To jaki sens ma taki portal?

    Można błysnąć we wszechświecie (internetowym) ;)

  • 6. Data: 2007-05-20 12:58:33
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Sun, 20 May 2007 14:19:04 +0200, Mecenas napisał(a):

    > Można błysnąć we wszechświecie (internetowym)

    Najpierw błysnąć (portal) a następnie go sprzedać inwestorowi albo
    większemu portalowi. Ponoć takie tygodniowe portaliki idą już za 100 tys.
    zł ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl || http://olgierd.wordpress.com

  • 7. Data: 2007-05-20 16:23:14
    Od: "Subzero" <g...@o...pl>

    na temat dowolny ale z zakresu prawa, ekonomii lub czegoś dotyczącego
    społeczeństwa informacyjnego. jeśli tekst będzie ciekawy to nie wazne jaki
    jest temat - o ile uda mi sie go gdzies wsadzic. wiec jesli masz juz cos
    gotowego to podeslij, oczywiscie pod artykulem musi byc twoje pseudo lub
    imie i nazwisko.
    pzdr

  • 8. Data: 2007-05-20 16:24:33
    Od: "Subzero" <g...@o...pl>

    i nie tylko np student moze pochwalic sie swoja publikacja profesorowi i
    podac linka
    bez pozdrowien.

  • 9. Data: 2007-05-20 18:39:08
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Subzero wrote:
> [...]
    > jest temat - o ile uda mi sie go gdzies wsadzic. wiec jesli masz juz cos
    > gotowego to podeslij, oczywiscie pod artykulem musi byc twoje pseudo lub

    A może takie dwa tematy:

    "Plaga internetu: lamerzy i spamerzy. Twórcze sposoby ich eksterminacji
    na podstawie filmu 'Teksańska masakra piłą łańcuchową'."

    "Świat stojący na głowie albo idioci nie potrafiący cytować jak normalny
    człowiek."

    Czaisz bluesa?

  • 10. Data: 2007-05-21 10:26:59
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Subzero napisał(a):
> [...]
    > jest temat - o ile uda mi sie go gdzies wsadzic. wiec jesli masz juz cos
    > gotowego to podeslij, oczywiscie pod artykulem musi byc twoje pseudo lub

    a adres pewnie poltar.friko6.onet.pl ? :)

    P.

    ps.
    rozjebal mnie kiedys jeden spamer ktory zakupil domene i postawil forum
    przeznaczone dla lekarzy, nic by w tym dziwnego nie bylo gdyby
    zakladajacy nie byl anaalfabeta i zakupil domeny 'doktory' :)

    --
    "W dniu radosnym zmartwychwstania niechaj układ Cię osłania. Niech Cię
    czeka samo dobro, niech los strzeże Cię przed Ziobrą, niech Cię CBA nie