    From: stern <s...@f...id.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Poreczyciel
    Date: Thu, 10 Jan 2002 09:20:04 +0000 (UTC)

    Tomasz A. Skorża przeczytał/a(?), pomyślał/a(?), napisał/a(!):

    > Hej
    > Mam nastepujący problem: jakiś czas temu poręczyłem koledze kredyt, on
    > niestety nie spłaca go niestety i przyszło do mnie wezwanie z banku
    > natychmiastowego uregulowania całości kredytu. Czy muszę to robić?

    tak

    > Czy istnieją jakieś przepisy regulujące tą kwestię?

    owszem, ale niestety wszystkie są dla Ciebie niekorzystne,
    na pocieszenie,
    jeśli spłacisz za kolegę kredyt, będziesz mógł domagać się
    od niego zwrotu zapłaconych za niego kwot.
    O ile będzie z czego ...

    Pozdrowienia
    Marcin
    --
    "Chodzi stabilniej niż win 2000
    (przynajmniej do teraz :-))) ), coś jak linux :-)))))."

    Mariusz Biernaczyk
    na ms-news.pl.windowsxp