  • Data: 2002-01-10 08:56:32
    Temat: Poreczyciel
    Od: "Tomasz A. Skorża" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hej
    Mam nastepujący problem: jakiś czas temu poręczyłem koledze kredyt, on
    niestety nie spłaca go niestety i przyszło do mnie wezwanie z banku
    natychmiastowego uregulowania całości kredytu. Czy muszę to robić? Sam
    spłacam swoje własne kredyty, mam rodzine (żona, jedno dziecko, drugie w
    drodze :) )na utrzymaniu, i już w chwili obecnej niewiele nam zostaje na tzw
    "życie". Czy istnieją jakieś przepisy regulujące tą kwestię?

    Z góry dziekuję za wszelką