  • 1. Data: 2006-01-16 10:47:51
    Temat: Pomysł
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    W czasie jedzenia obiadu wpadłem na pomysł. Otóż załóżmy, że ktoś kupuje Windows
    Media Center przez internet (sklep wysyłkowy). Przychodzi do niego przesyłka.
    Robi sobie kopię i oryginalny nośnik odsyła do sklepu. :) Mimo, że jest to
    piractwo, może sobie używać windowsa bez przeszkód. :) A może się mylę ?

  • 2. Data: 2006-01-16 10:53:51
    Temat: Re: Pomysł
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    qwerty wrote:

> [...]
    > odsyła do sklepu. :) Mimo, że jest to piractwo, może sobie używać
    > windowsa bez przeszkód. :) A może się mylę ?

    Mylisz się. Ustawa nie przewiduje możliwości zwrotu zakupionego
    oprogramowania po rozpakowaniu.
    Ale....
    Jako ciekawostke podam, że powoli problemem stają sie ludzie którzy w
    supermarketach spisują numery aktywacyjne z nalepek na komputerach i
    notebookach

  • 3. Data: 2006-01-16 10:55:38
    Od: "Darek" <b...@m...pl>

    nie jedz tego wiecej !!! a tak powaznie to po co tyle zachodu ? nie masz
    skad brac pirackiego oprogramowania ???

    BTW slyszalem o takich motywach ze ktos robil fotki numerom seryjnym
    naklejek w MediaMarkt i pozniej rejestrowal Windowsy z tych seriali ...

    Ludzie no ale po co ? Albo jestes piratem albo nie, albo cos jest biale albo
    czarne, a Polak to by chcial byc uczciwym zlodziejem ...

  • 4. Data: 2006-01-16 11:33:16
    Od: "iza" <i...@e...pl>

> [...]
    >że jest to piractwo, może sobie używać windowsa bez przeszkód. :) A może

    w domu to i tak każdy sobie może być piratem, jeżeli nie robi tego w celach
    zarobkowych to i tak go nikt scigac nie bedzie :P

    Iza

  • 5. Data: 2006-01-16 12:15:02
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Darek" <b...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Ludzie no ale po co ? Albo jestes piratem albo nie, albo cos jest biale albo
    > czarne, a Polak to by chcial byc uczciwym zlodziejem ...

    A czy ja piszę gdzieś, że zamierzam tak robić? Po prostu przyszedł mi taki
    pomysł, a już po mnie jedziesz. :(

  • 6. Data: 2006-01-16 12:17:49
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    > Mylisz się. Ustawa nie przewiduje możliwości zwrotu zakupionego
    > oprogramowania po rozpakowaniu.

    szkoda :)

    > Ale....
    > Jako ciekawostke podam, że powoli problemem stają sie ludzie którzy w
    > supermarketach spisują numery aktywacyjne z nalepek na komputerach i
    > notebookach

    hehe. to jeszcze nic. :) W szkole kilka osób spisała numery ze wszystkich
    komputerów. :) Miałem je, ale wyrzuciłem tą kartkę, bo i tak nie była mi
    potrzebna.

  • 7. Data: 2006-01-16 12:50:56
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > komputerów. :) Miałem je, ale wyrzuciłem tą kartkę, bo i tak nie była mi

    takie pozyskiwanie hasel jest przestepstwem zagrozonym do 3 lat, jezlei
    koledzy mysla ze nic im za to nie grozi to sie myla, a dojscie do nich jest
    trywialne.

    P.

  • 8. Data: 2006-01-16 14:57:48
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    iza napisał(a):

    > w domu to i tak każdy sobie może być piratem, jeżeli nie robi tego w
    > celach zarobkowych to i tak go nikt scigac nie bedzie :P

    No, chyba, że będzie miał pecha jak Al Capone;-)

    Justyna

  • 9. Data: 2006-01-16 17:42:58
    Od: TBL aka TLZ <t...@w...info.pl>

    > w domu to i tak każdy sobie może być piratem, jeżeli nie robi tego w celach
    > zarobkowych to i tak go nikt scigac nie bedzie :P

    No to się mylisz. Ja za takie użytkowanie dop celów niekomercyjnych
    dostałem trochę, w zawiasach, ale zawsze :( i do tego grzywnę :[

    --
    1.Trzymaj się treści głównego wątku. Gdy "musisz" go zmienić - zmień temat.
    2.Nie kasuj całej "wrotki",odpisuj _pod_ cytatami a nieistotne przytnij