  • 1. Data: 2006-01-16 11:15:13
    Temat: Ubezpieczenie zdrowotne
    Od: "michu" <m...@p...onet.pl>

    Jak jest z ubezpieczeniem zdrowotnym po ukończeniu studiów? Obronę
    miałem 2 miesiące temu, ale dyplomu jeszcze nie odebrałem. W
    czasie studiów idąc do lekarza brałem ksero jakiejś książeczki
    należącej do rodzicielki w której na jednej stronie było wpisane,
    że jestem jej synem, na innej pieczątki z pracy, że płaci składki
    na nfz.
    Jak jest teraz? Jestem wogóle jeszcze ubezpieczony? Mogę do
    lekarza chodzić dalej w ten sam sposób? Czy też iść się
    zarejestrować jako bezrobotny czy coś w tym stylu? Kiedy uczelnia
    wysyła do nfz info, że nie jestem już studentem, po obronie, czy
    po odebraniu dyplomu?
    michu

  • 2. Data: 2006-01-16 11:37:37
    Temat: Re: Ubezpieczenie zdrowotne
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu michu porozsypywal nastepujace haczki:
> [...]
    > bezrobotny czy coś w tym stylu? Kiedy uczelnia wysyła do nfz info, że
    > nie jestem już studentem, po obronie, czy po odebraniu dyplomu?
    W ogole nie wysyla. Nie miales studenckiej ksiazeczki zdrowia?
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 3. Data: 2006-01-16 12:19:03
    Od: "michu" <m...@p...onet.pl>

    "badzio" <b...@n...skreslic.epf.pl> wklepał
    > Patrze, patrze a tu michu porozsypywal nastepujace haczki:
    > W ogole nie wysyla. Nie miales studenckiej ksiazeczki zdrowia?

    Na pierwszym roku jakieś tam na dali, ale na drugim okazało się,
    że nie są już do niczego potrzebne lekarze ani rejestracja o nie
    nie prosili i leczyłem na zasadzie jak opisałem powyżej. Skoro
    uczelnia nie wysyła info do NFZ o skończeniu studiów to skąd oni
    tam wiedzą, że je skończyłem i powinienem wziąć się do pracy i
    płacić składki, a nie żerować na płaconych przez rodziców? :)
    michu