  • 1. Data: 2004-11-18 19:29:34
    Temat: Pomocy: alimenty?
    Od: "artmas" <a...@i...pl>

    Mam pytanie mianowicie: mój były mąż nie płaci mi ustalonej przez sąd kwoty
    alimentów tzn. płaci co miesiąc ale mniej o 50zł. Nie ma stałych dochodów
    jest na utrzymaniu żony z którą ma dwoje dzieci. Co w związku z tym mogę
    zrobić?

  • 2. Data: 2004-11-18 19:42:43
    Temat: Re: Pomocy: alimenty?
    Od: "teleron" <t...@w...pl>

    Użytkownik "artmas" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jest na utrzymaniu żony z którą ma dwoje dzieci. Co w związku z tym mogę

    sama piszesz że jego żona ci płaci.
    teoretycznie co 3 Polak nie ma pracy więc nie jest wyjątkiem.
    płaci ile może.

    ja wiem możesz napisać że co cię to obchodzi
    więc są dwa wyjścia albo go zmusisz aby kradł
    wtedy najlepiej żeby zaczął od twojej rodziny.
    albo go zastrzel niech się chłop nie męczy :)))

    a swoją drogą co na to prawo
    w końcu są takie przypadki że facet płaci sumiennie
    ale mu się noga powinęła stracił pracę co ma wtedy zrobić?
    bo na razie to tylko sznur albo areszt.albo kraść
    a jak jest to do zrobienia w sposób cywilizowany?
    czy w tym kraju facet to tylko dawca gotówki?
    i g....wszystkich obchodzi skąd.

  • 3. Data: 2004-11-18 21:18:30
    Od: "Aga" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "teleron" <t...@w...pl> napisał w wiadomości news:cniu50

    > kwoty

    skieruj sprawę do komornika
    wniosek, przeciwko komu, wyrok sąu w załączeniu

    o jaki biedny
    w tym kraju kobiety tez placa alimenty i tez nikt sie nie pyta skad maja
    pieniadze
    a wyroku ma napisane ile ma placic, jesli go nie stac placic tyle niech
    uzgodni to z matka jego dzieci bo moze ta matka nie ma mozliwosci
    zrezygnowac z tych 50 zł

    > ja wiem możesz napisać że co cię to obchodzi

    dokładnie, ją obchodzi dobro jej dzieci

    > a swoją drogą co na to prawo
    > w końcu są takie przypadki że facet płaci sumiennie
    > ale mu się noga powinęła stracił pracę co ma wtedy zrobić?

    dogadać się z druga stroną

    > bo na razie to tylko sznur albo areszt.albo kraść

    albo rezygnacja z własnych ambicji i podjęcie pracy mniej dla siebie
    szlachetnej ale jednak przynoszącej jakiś dochód
    znam bezrobotnych którzy pomagaja rolnikom, wykonuja różne prace za co
    otrzymuja nie pieniadze ale plody rolne, jajka. to tez jest sposob na
    przetrwanie
    nie musi tego sprzedawac, moze placic alimenty w towarze ale to musi
    uzgodnic z matka
    Tego problemu nie mozna rozpatrywać tylko z pozycji rodzica majacego placic
    alimenty
    jest jeszcze drugi rodzic ktory musi zapewnic byt dzieciom

    > czy w tym kraju facet to tylko dawca gotówki?

    no ten facet dal cos wiecej
    dał zycie dzieciom ktore potrzebuja i jesc i ubrac sie

    Aga

  • 4. Data: 2004-11-18 22:09:21
    Od: "teleron" <t...@w...pl>

> [...]
    > przetrwanie
    > nie musi tego sprzedawac, moze placic alimenty w towarze ale to musi

    ble ble szczególnie gdy alimenty wynoszą np 1500 zł
    pokaż rolnika który tyle zapłaci pomocnikowi........
    i jeszcze niech go nakarmi
    o legalności tego procederu nie wspomnę
    na dokładkę gdzie przyjmują jajka itp. za prąd wodę tel czynsz
    bo facet niekoniecznie musi iść pod most.....
    interesujące......

  • 5. Data: 2004-11-19 09:22:29
    Od: "idiom" <i...@w...pl>

    > ble ble szczególnie gdy alimenty wynoszą np 1500 zł

    Oh, widze, że kolega ma dużą wiedzę na temat wysokości najczęściej
    zasądzanych alimentów.

    ROTFL

    Monika

  • 6. Data: 2004-11-19 09:51:16
    Od: "Aga" <a...@p...onet.pl>

> [...]

    > na dokładkę gdzie przyjmują jajka itp. za prąd wodę tel czynsz
    > bo facet niekoniecznie musi iść pod most.....

    to był przykład (!) jak można żyć bez dochodów
    pytanie w poście dotyczy alimentów a nie rachunków i czynszu
    a z podanej informacji wynika ze ojciec żyje w rodzinie w której jakieś tam
    dochody są
    nie wiemy dlaczego nie placi całej zasądzonej kwoty - czy nie ma na tyle,
    czy woli postawić na swoim i dlatego płaci mniej ....
    nie wiemy tego i dlatego rozpatrywanie jego problemów z płaceniem alimentów
    jest zwykłym gdybaniem i można je ciągnąc jeszcze długo - tylko po co?

    Aga

  • 7. Data: 2004-11-19 11:56:26
    Od: He(R)Sk <s...@p...onet.pl>

    On Thu, 18 Nov 2004 22:18:30 +0100, "Aga" <a...@p...onet.pl>
    wrote:

    [...]

    > no ten facet dal cos wiecej
    > dał zycie dzieciom ktore potrzebuja i jesc i ubrac sie

    tyle, ze dbac o to powinni zarowno ojciec jak i matka.
    z doswiadczenia wiem, ze "mamusi" zalezy bardziej na
    pieniadzach niz dbaniu o dzieci... milego dnia, biedactwa.

    HeSk

    * Przedstawione tu opinie maja charakter prywatny i nie maja zadnego
    zwiazku (jak by chcieli niektorzy) z jakakolwiek instytucja publiczna.
    * My personal opinions are just mine.

  • 8. Data: 2004-11-19 20:07:43
    Od: "Aga" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "HeRSk" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]

    z doswiadczenia wiem, ze "mamusi" zalezy bardziej na
    pieniadzach niz dbaniu o dzieci... milego dnia, biedactwa.

    ale nie wiesz jak jest w tym przypadku
    zgadzam się z Tobą że o dobro dzieci powinni dbac oboje rodzice bez wzgledu
    na to jak ukladają sie ich wzajemne relacje
    tylko nie rozumiem dlaczego z góry założyłes że matka ma gdzieś dzieci bo
    zalezy jej tylko na kasie, w którym miejscu to przeczytałeś/wywnioskowałes?

    z mojego doświadczenia wynika że z alimentami jest różnie
    np:
    rodzic płacacy robi co może żeby zapłacić mniej lub wcale
    rodzic otrzymujący w przypadku zwłoki lub braku ich części gotów zniszczyć
    płacącego
    a czasem po prostu jeden płaci bez problemów, drugi bierze i jest ok
    itp
    Aga

  • 9. Data: 2004-11-19 20:53:49
    Od: "Aga" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "sandra" <s...@w...pl> napisał w wiadomości news:cnlmgr$kt4

    > bzdury i jeszcze raz bzdury a pomyślał ktoś o tym, że pracodawcy na
    umowach
    > wystawiają najniższe wynagrodzenie a bokiem płacą dodatkowo ?

    Hmm, a możesz wyjaśnić o co Ci chodzi?

    Aga

  • 10. Data: 2004-11-19 20:53:49
    Od: "sandra" <s...@w...pl>

    bzdury i jeszcze raz bzdury a pomyślał ktoś o tym, że pracodawcy na umowach
    wystawiają najniższe wynagrodzenie a bokiem płacą dodatkowo ?

    Sandra