    From: "Aga" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pomocy: alimenty?
    Date: Thu, 18 Nov 2004 22:18:30 +0100

    Użytkownik "teleron" <t...@w...pl> napisał w wiadomości news:cniu50

    > kwoty

    skieruj sprawę do komornika
    wniosek, przeciwko komu, wyrok sąu w załączeniu

    o jaki biedny
    w tym kraju kobiety tez placa alimenty i tez nikt sie nie pyta skad maja
    pieniadze
    a wyroku ma napisane ile ma placic, jesli go nie stac placic tyle niech
    uzgodni to z matka jego dzieci bo moze ta matka nie ma mozliwosci
    zrezygnowac z tych 50 zł

    > ja wiem możesz napisać że co cię to obchodzi

    dokładnie, ją obchodzi dobro jej dzieci

    > a swoją drogą co na to prawo
    > w końcu są takie przypadki że facet płaci sumiennie
    > ale mu się noga powinęła stracił pracę co ma wtedy zrobić?

    dogadać się z druga stroną

    > bo na razie to tylko sznur albo areszt.albo kraść

    albo rezygnacja z własnych ambicji i podjęcie pracy mniej dla siebie
    szlachetnej ale jednak przynoszącej jakiś dochód
    znam bezrobotnych którzy pomagaja rolnikom, wykonuja różne prace za co
    otrzymuja nie pieniadze ale plody rolne, jajka. to tez jest sposob na
    przetrwanie
    nie musi tego sprzedawac, moze placic alimenty w towarze ale to musi
    uzgodnic z matka
    Tego problemu nie mozna rozpatrywać tylko z pozycji rodzica majacego placic
    alimenty
    jest jeszcze drugi rodzic ktory musi zapewnic byt dzieciom

    > czy w tym kraju facet to tylko dawca gotówki?

    no ten facet dal cos wiecej
    dał zycie dzieciom ktore potrzebuja i jesc i ubrac sie

    Aga