  • 1. Data: 2004-11-18 18:58:12
    Temat: TPSA pakiet nocny & problem
    Od: DrunktuS <"drunk2(:D"@op.pl>

    Witam!

    01.10.2003 amówiłem w tpsa pakiet nocny (dostaje się wówczas swój login
    oraz hasło i przez nie łączy się z Internetem między godziną 0:00 - 8:00)
    ta umowa skończyła się w październiku tego roku, o czym sobie zapomniałem i
    nadal z niego korzystałem. W październiku dostałem rachunek, na którym
    zamiast */pakietu nocnego/* był */pakiet 45/* godzin w Internecie. Teraz
    dostałem rachunek na 490 zł z groszami.

    Zaznaczam, że wcześniej korzystałem z */pakietu 30/* i dokonana była
    migracja (czy coś takiego) na */pakiet nocny/*

    Moje pytania:
    Czy tpsa nie powinna mi zablokować tego loginu, przez co wiedziałbym, że
    coś jest nie tak i zorientowałbym, że pakiet już nie istnieje?
    Czy nie powinienem zostać powiadomiony o tym, że zmienili mi pakiet na 45
    godz., mimo iż takiego nigdy nie miałem?

    *drunk2s*

  • 2. Data: 2004-11-18 19:00:54
    Temat: Re: TPSA pakiet nocny & problem
    Od: "Maciek C" <m...@i...net.pl>

    zmień sobie kodowanie tekstu !!

    Maciek C

  • 3. Data: 2004-11-18 20:10:54
    Od: DrunktuS <"drunk2(:D"@op.pl>

    Dnia Thu, 18 Nov 2004 20:00:54 +0100, Maciek C napisał(a):

    > zmień sobie kodowanie tekstu !!

    Ups... musiałem coś z czytnikiem zamieszać. przepraszam.

  • 4. Data: 2004-11-18 20:15:29
    Od: DrunktuS <"drunk2(:D"@op.pl>

    Dnia Thu, 18 Nov 2004 21:10:54 +0100, DrunktuS napisał(a):

    > Ups... musiałem coś z czytnikiem zamieszać. przepraszam.

    na tescie wszystko jest ok tylko tutaj coś się takiego robi ;(

    01.10.2003 zamowilem w tpsa pakiet nocny (dostaje sie wowczas swoj login
    oraz haslo i przez nie laczy sie z Internetem miedzy godzina 0:00 - 8:00)
    ta umowa skończyla sie w pazdzierniku tego roku, o czym sobie zapomnialem i
    nadal z niego korzystalem. W pazdzierniku dostalem rachunek, na ktorym
    zamiast */pakietu nocnego/* byl */pakiet 45/* godzin w Internecie. Teraz
    dostalem rachunek na 490 zl z groszami.

    Zaznaczam, ze wcześniej korzystalem z */pakietu 30/* i dokonana byla
    migracja (czy coś takiego) na */pakiet nocny/*

    Moje pytania:
    Czy tpsa nie powinna mi zablokowac tego loginu, przez co wiedzialbym, ze
    coś jest nie tak i zorientowalbym, ze pakiet juz nie istnieje?
    Czy nie powinienem zostac powiadomiony o tym, ze zmienili mi pakiet na 45
    godz., mimo iz takiego nigdy nie mialem?

    *drunk2s*

  • 5. Data: 2004-11-18 21:11:34
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "DrunktuS" <"drunk2(:D"@op.pl> napisał w wiadomości
    dzcie.mnozyc.sie...

    Moim zdaniem w chwili, gdy skończył Ci się ów pakiet nocny powinni Ci
    naliczać na ogólnych zasadach, czyli za każdy impuls. nie wiem, co B\y Ci
    akurat taniej wyszło. Jak pakiet, to bym się specjalnie nie pieniaczył.

  • 6. Data: 2004-11-19 14:33:18
    Od: "marik" <k...@p...com>

> [...]
    > nadal z niego korzystałem. W październiku dostałem rachunek, na którym
    > zamiast */pakietu nocnego/* był */pakiet 45/* godzin w Internecie. Teraz

    Przeczytaj dokładnie umowę, bo _zazwyczaj_ TpSA przekształca/przedłuża
    umowę na czas określony w umowę na czas nieokreślony. Co jest napisane
    na ten temat w umowie, którą podpisywałeś.
    Jeżeli Pakiet nocny przedłużyli Ci _bez ustaleń i poinformowania cię_ na Pakiet
    45 (a o takiej możliwości nie wspominała umowa), no to zarządaj bilingów i
    nowego ich rozliczenia
    tak jakgdyby Pakiet Nocny nadal cię obowiązywał.

    > Czy tpsa nie powinna mi zablokować tego loginu, przez co wiedziałbym, że
    > coś jest nie tak i zorientowałbym, że pakiet już nie istnieje?

    nie mają takiego obowiązku.

    marik