  • 1. Data: 2004-11-18 17:38:03
    Temat: Szukamy Odp
    Od: "Ona" <i...@p...onet.pl>

    witam Państwa i szukam odp?

    Podpisałam Umowę z Firmą oraz Weksel na 50.000zł 2002r do chwili Firma ta nie
    zapłaciła za Faktury i Weksel

    okazało się ze dana Firma nie posiada majątku zadnego poprostu nie ma nic co
    wtakim razie mam zrobić ?

    czt taka sprawa w sądzie to sprawa karna czy Cywilna co grozi takiej firmie
    oraz jak Firma ogłosiła upadłość poniewaz zbankrutowała co wtedy?

  • 2. Data: 2004-11-18 17:44:39
    Temat: Re: Szukamy Odp
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia 18 Nov 2004 18:38:03 +0100, Ona <i...@p...onet.pl> napisał:

    > witam Państwa i szukam odp?
    >
    > Podpisałam Umowę z Firmą oraz Weksel na 50.000zł 2002r do chwili Firma
    > ta nie zapłaciła za Faktury i Weksel

    To masz problem.

    > okazało się ze dana Firma nie posiada majątku zadnego poprostu nie ma
    > nic co wtakim razie mam zrobić ?

    Siąść i płakać. A weksel w ramki i na scianę.

    > czt taka sprawa w sądzie to sprawa karna czy Cywilna co grozi takiej
    > firmie oraz jak Firma ogłosiła upadłość poniewaz zbankrutowała co wtedy?

    Jeszcze raz, powoli bo nie rozumiem o co ci chodzi. Jaka sprawa, o co i
    czy ogłoszono upadłość kontrahenta czy nie.

    --
    Falkenstein