  • 1. Data: 2004-11-18 19:29:43
    Temat: prosze o pomoc z urzedem pracy
    Od: "Lilcia" <X...@n...pl>

    Witam
    Moj problem polega na tym ze w zeszlym roku to jest 22.12.2003 podjolem staz
    pracy ktory mial trwac 6 miesiecy (jak wiadomo otrzymywalem swiatczenie z
    urzedu pracy ) ,przez pierwsze 2 miesiace wszystko bylo w pozadku (prace
    podjolem w miescie odleglym od rodzinnego miasta o 100km ,staz ten byl
    mozliwy jedynie dzieki uprzejmosci kolegi u ktorego moglem mieszkac
    ,niestety po 2 miesiacach zaistniala niemila sytuacja i stracilem wyzej
    wymienione miejsce do spania ,o wynajeciu czego kolwiek nie bylo mowy
    poniewaz (jedynym moim dochodem bylo pobierane 450zl stypendium socjalnego
    na pomoc rodzicow nie moglem liczyc),wiec w ten sposob po 2 miesiacach
    (zaznacze ze moja frekwencja w firmie w ktorej odbywalem staz byla 100% )
    musialem przerwac staz . Teraz po prawie 9 miesiacach urzad pracy przyslal
    do mnie upomnienie o zwrocie pobranego stypendium ,czy moge sie jakos
    odwolac ? ,w upomnieniu jest napisane ze w razie nie zaplacenia przezemnie
    wyzej wymienionej kwoty w ciagu 7 dni zostanie wszczete postepowanie
    egzekucyjne , nie stac mnie w zadnym wypadku na zwrot tych pieniedzy co mam
    zrobic ?,
    prosze o pomoc jak moge rozwiazac ta sytuacje czy jest jakies wyjscie?
    z gory dziekuje
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-11-19 06:43:41
    Temat: Re: prosze o pomoc z urzedem pracy
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <j...@B...tlen.pl>

    On Thu, 18 Nov 2004 20:29:43 +0100, "Lilcia"
    <X...@n...pl> wrote:

    >Witam

    >prosze o pomoc jak moge rozwiazac ta sytuacje czy jest jakies wyjscie?
    >z gory dziekuje

    Dostałeś odpowiedź na swój poprzedni, identyczny post...
    Nie możemy Ci pomóc, bo nie odpowiedziałeś na niego.

    Zgłosiłeś do PUP, że przerywasz staż?
    Dostałeś decyzję o zwrocie?

    3m się.
    --
    Waldemar "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl/

  • 3. Data: 2004-11-19 09:10:46
    Od: "Lilcia" <X...@n...pl>

    Witam odpowiedz dalem tylko nie wiem dlaczego sie ona nie wyswietlila
    ,napisalem rowniez maila do Ciebie (jakec) ze scanem tych dokumentow ktore
    mam i datami kiedy przyszly ,dostalem jedynie decyzje o zakonczeniu stazu ,i
    pozniej po 6 miesiacach ,odrazu decyzje o zwrocie stypendium
    z gory dziekuje
    pozdrawiam

  • 4. Data: 2004-11-19 09:11:17
    Od: "Lilcia" <X...@n...pl>