  • 1. Data: 2004-11-18 18:47:49
    Temat: Egzekucja dlugu
    Od: "Alina" <a...@g...pl>

    Witam

    Poszukuje prawnika, który zająłby się wyegzekwowania długu w kwocie ponad
    100.000,00 zł. Sprawa wygrana była we wszystkich instancjach łącznie z
    kasacją w Sądzie Najwyższym. Dłużnikiem jest Sp. Z o.o. Dłużnik gdy
    dowiedział się o przegranej kasacji rozpoczął likwidację Spółki, która chyba
    jeszcze trwa. Wiem, że jedyny wspólnik Sp. Z o.o. otworzył nową działalność,
    wybudował też piękny dom i żyje dostatnio. Poszukuję prawnika, który na
    własny koszt i ryzyko za godziwe wynagrodzenie odzyska należny dług.

    Pozdrowienia:

    Tadeusz

  • 2. Data: 2004-11-18 21:12:21
    Temat: Re: Egzekucja dlugu
    Od: "Stan" <s...@u...to.stancom.biz>

    www.pifh.com.pl

  • 3. Data: 2004-11-19 07:51:57
    Od: "::WireFree::" <m...@n...chipdrive.pl>

    Od egzekucji z tego co mi wiadomo sa komornicy i to jest jedyna legalna
    droga.

  • 4. Data: 2004-11-19 12:06:01
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl>

    On 11/19/2004 8:51 AM, ::WireFree:: wrote:
    > Od egzekucji z tego co mi wiadomo sa komornicy i to jest jedyna legalna
    > droga.

    Tu się chyba dawno kłania prokurator:
    - niezgłoszenie upadłości w czasie własciwym
    - selektywne zaspokajanie wierzycieli (lub trwałe zaprzestanie płacenia
    zobowiazań
    - oszustwo
    - działanie na szkode spółki
    - usuwanie majątku spod egzekucji
    - ...

    Nie widze innej drogi jak dobranie się do majątku osobistego zarządu, a
    tego cywilistycznie ie da się zrobic.

    pzdr; Catbert