    From: "teleron" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pomocy: alimenty?
    Date: Thu, 18 Nov 2004 20:42:43 +0100

    Użytkownik "artmas" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:cnit96$cd8$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Mam pytanie mianowicie: mój były mąż nie płaci mi ustalonej przez sąd
    kwoty
    > alimentów tzn. płaci co miesiąc ale mniej o 50zł. Nie ma stałych dochodów
    > jest na utrzymaniu żony z którą ma dwoje dzieci. Co w związku z tym mogę
    > zrobić?
    >
    > no skąd ma wziąć jak nie ma pracy?
    sama piszesz że jego żona ci płaci.
    teoretycznie co 3 Polak nie ma pracy więc nie jest wyjątkiem.
    płaci ile może.

    ja wiem możesz napisać że co cię to obchodzi
    więc są dwa wyjścia albo go zmusisz aby kradł
    wtedy najlepiej żeby zaczął od twojej rodziny.
    albo go zastrzel niech się chłop nie męczy :)))

    a swoją drogą co na to prawo
    w końcu są takie przypadki że facet płaci sumiennie
    ale mu się noga powinęła stracił pracę co ma wtedy zrobić?
    bo na razie to tylko sznur albo areszt.albo kraść
    a jak jest to do zrobienia w sposób cywilizowany?
    czy w tym kraju facet to tylko dawca gotówki?
    i g....wszystkich obchodzi skąd.