  • 21. Data: 2005-09-04 11:26:36
    Temat: Re: Polskie prawo drogowe [wulgarne]
    Od: Tomasz Pyra <s...@s...spam.pl>

    push.sp napisał(a):
    > Użytkownik Andrzej Lawa napisał:
    >

    > Owszem, wózek inwalidzki samopas jest

    > no to ciekawe bo sady skazuja ludzi, ktorzy po jednym piwie , zeby nie
    > stwarzac zagrozenia na ulicy, zsiadaja z roweru i prowadza rower!
    > dostaja po 8 misiecy w zawiasach na 2 lata;
    > udzielam sie troche w sadzie to wiem

    Jezeli prowadzil to nieslusznie, bo byl pieszym.

    Inna sprawa czy za chodzenie piechota w stanie nietrzezwosci sad moze
    sasadzic zakaz prowadzenia pojazdow?

  • 22. Data: 2005-09-04 11:32:05
    Od: scream <n...@p...pl>

    Tomasz Pyra napisał(a):
    > A jak facet notorycznie jezdzi po pijaku rowerem, to co? Pozwolic mu na to?

    Jak notorycznie jeździ się po pijaku, to się dostaje sporą grzywnę i
    traci wolność na jakiś czas.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 23. Data: 2005-09-04 12:53:05
    Od: alka <t...@n...podam>

    scream napisał(a):

    > Jak notorycznie jeździ się po pijaku, to się dostaje sporą grzywnę i
    > traci wolność na jakiś czas.

    A jak notorycznie "chodzi po pijaku" po drodze publicznej?
    Przecież pieszy też jest uczestnikiem ruchu... Na dodatek bierze
    udział w ruchu publicznym bez posiadania jakichkolwiek uprawnień,
    uzyskiwanych po zdaniu egzaminu sprawdzającego znajomość zasad
    zachowania się na drodze publicznej...

    :)

    Pozdrowienia.

  • 24. Data: 2005-09-04 14:25:46
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Tomasz Pyra" <s...@s...spam.pl> napisał w wiadomości

    > Mysle ze jak ktos ma swoj wlasny teren, to moze sobie po nim jezdzic
    > rowerem po pijaku i nikt go nie bedzie kontrolowal.

    mysle ze gdy jezdzi poza drogami to krzywde moze tylko sobie wyrzadzic,
    bo aby cos zrobic przypadkowemu przechodniu(owi) to by musialabyc naprawde
    z niezla predkosc jechac i byc naprawde
    bardzo pod wplywem..
    Dlatego ograniczylbym podwyzszanie statystyk tylko do rowerzystow jadacych
    drogami i przy drogach
    ktorymi jezdza inne pojazdy, gdzie rzezcywiscie stwarzaja zagrozenie. I nie
    pisac automatycznie - zabrali prawko i bardzo dobrze, bo to moim zdaniem
    absurd
    w niektorych sytuacjach.

    Najlepsze bylo jak niedawno jakis starszy czlowiek trafil do aresztu za
    jazde po pijaku na rowerze (moim zdaniem nie mieli prawa!), i w szpitalu
    (nalezacym do aresztu) zostal zamordowany przez jakiegos kretyna.
    Co z tego ... najwazaniejsze ze ktos ma lepsze wyniki .. bo zlapal
    groznego bandyte

    P.

  • 25. Data: 2005-09-04 17:58:59
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    push.sp wrote:

    > no to ciekawe bo sady skazuja ludzi, ktorzy po jednym piwie , zeby nie
    > stwarzac zagrozenia na ulicy, zsiadaja z roweru i prowadza rower!
    > dostaja po 8 misiecy w zawiasach na 2 lata;
    > udzielam sie troche w sadzie to wiem

    To poproszę kopię akt takiej sprawy, w której rzekomo skazali pieszego z
    rowerem z tego paragrafu.

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 26. Data: 2005-09-04 18:24:52
    Od: Marcin Szawurski <m...@s...waw.pocoto.pl>

    colette wrote:

    > Dokładnie tak samo ja np. młynek do kawy - stary, w którym kręci sie korbką
    > to urządzenie jak najbardziej mechaniczne, a nowsze, podłączane do prądu to
    > urządzenie elektryczne (a w zasadzie elektro-mechaniczne ale to już
    > szczeguł).

    Ale na młynku do kawy nie pojedziesz.

  • 27. Data: 2005-09-04 20:05:21
    Od: "Marcel-ak" <m...@w...pl>

    wiadomości news:dfchsq$djr$1@opal.futuro.pl...
    > Marcel-ak wrote:
    >
    > [ciach]

    > Idź za ich przykładem, dresiarzu, i wynoś się stąd.

    Nie wiele wiesz o życiu, a założę się że jesteś o wiele starszym człowiekiem
    ode mnie. Też troche mi "żal", że tak myślisz, ale uważam, że należy Ci się
    szacunek.

    Pozdrawiam i życzę Ci miłego oraz udanego tygodnia.

    Resztę też pozdrawiam!

  • 28. Data: 2005-09-04 20:54:29
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Marcel-ak wrote:

    > Nie wiele wiesz o życiu,

    Wypowiedź uzasadnij. Czyżbyś mierzył 'wiedzę o życiu' ilością rzucanego
    'mięcha'?

  • 29. Data: 2005-09-04 21:51:32
    Od: Tomasz Trystula <z...@v...krakow.pl>

    Dnia 03.09.2005 Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisa?/a:

    > Ka?dy niepe?noletni mo?e sobie wrobiae dowód osobisty.
    >
    > Ergo - piszesz bzdury.

    Nie kazdy niepelnoletni moze sobie wyrobic dowod osobisty. Tylko taki, ktory
    otrzymal zgode rodzicow.

    Ergo - piszesz bzdury.

    --
    Tomasz Trystula

  • 30. Data: 2005-09-04 21:55:06
    Od: "push.sp" <p...@w...pl>

    Użytkownik Tomasz Pyra napisał:

    > Jezeli prowadzil to nieslusznie, bo byl pieszym.
    >
    > Inna sprawa czy za chodzenie piechota w stanie nietrzezwosci sad moze
    > sasadzic zakaz prowadzenia pojazdow?

    sad grodzki we Wroclawiu takie wyroki wydaje
    jak pirwszy raz zobaczylem to nie chcialem wierzyc