  • 31. Data: 2005-09-04 21:58:35
    Temat: Re: Polskie prawo drogowe [wulgarne]
    Od: "push.sp" <p...@w...pl>

    Użytkownik Przemek R... napisał:

    > Użytkownik "push.sp" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > a to jest zabronione?

    okazuje sie ze tak :)

  • 32. Data: 2005-09-04 22:03:45
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tomasz Trystula wrote:

    > Nie kazdy niepelnoletni moze sobie wyrobic dowod osobisty. Tylko taki, ktory
    > otrzymal zgode rodzicow.

    Nawet jeśli to byłaby prawda (podstawę prawną poproszę!), to nie zmienia
    to faktu, że dowód osobisty nie ma nic wspólnego z uprawnieniami do
    kierowania rowerami czy motorowerami.

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 33. Data: 2005-09-05 08:05:33
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    push.sp napisał(a):

    > sad grodzki we Wroclawiu takie wyroki wydaje
    > jak pirwszy raz zobaczylem to nie chcialem wierzyc

    No mi sie rowniez nie chce...

    Nie dalo sie od tego gdzies wyzej odwolac?
    Albo moze byly jakies dodatkowe okolicznosci, typu ze gosc zeskoczyl z
    roweru widzac patrol.

  • 34. Data: 2005-09-05 08:49:57
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > okazuje sie ze tak :)

    a mozesz podac podstawe prawna? bo w moich kodeksach jakos sie tego nie
    doszukalem.

    P.

  • 35. Data: 2005-09-05 13:20:22
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    push.sp wrote:

    > sad grodzki we Wroclawiu takie wyroki wydaje
    > jak pirwszy raz zobaczylem to nie chcialem wierzyc

    Ja nadal nie wierzę. Musiało być coś jeszcze w aktach sprawy, albo to
    sędzia był pijany ;->

  • 36. Data: 2005-09-05 14:18:38
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Przemek R... napisał(a):

    > Najlepsze bylo jak niedawno jakis starszy czlowiek trafil do aresztu za
    > jazde po pijaku na rowerze (moim zdaniem nie mieli prawa!),

    za jazdę czy za lekceważenie wezwań?

    KG

  • 37. Data: 2005-09-05 14:22:27
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemek R... wrote:

    > Najlepsze bylo jak niedawno jakis starszy czlowiek trafil do aresztu za
    > jazde po pijaku na rowerze (moim zdaniem nie mieli prawa!), i w szpitalu

    Oczywiście, że mieli prawo. W końcu popełnił przestępstwo zagrożone karą
    do 2 lat więzienia.

    > (nalezacym do aresztu) zostal zamordowany przez jakiegos kretyna.

    Well? Chyba nie zaczniesz twierdzić, że był to spisek policji? ;->

  • 38. Data: 2005-09-05 14:52:44
    Od: "push.sp" <p...@w...pl>

    > Ja nadal nie wierzę. Musiało być coś jeszcze w aktach sprawy, albo to
    > sędzia był pijany ;->

    przykro mi, ale juz troche czasu minelo i nie mam obecnie wgladu do tych
    akt, a juz nie pamietam szczegolow; w obydwu sad powolal sie na kodeks
    wykroczen drogowych - ale fakt jest faktem - czasem tak absurdalne
    wyroki zapadaja;

    widzialem dwia takie wyroki - w pierwszej sad wydal wyrok 3 miesiecy /
    pol roku, w drugiej 8 m-cy na 2 lata;
    nie wiem - moze goscie policjantow zwyzywali?

  • 39. Data: 2005-09-05 15:04:48
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    push.sp wrote:

> [...]
    > pol roku, w drugiej 8 m-cy na 2 lata;
    > nie wiem - moze goscie policjantow zwyzywali?

    Ale to nie ma wtedy nic wspólnego z prawem o ruchu drogowym...

    Pozwolę sobie póki co nie uwierzyć w taki przypadek - a przynajmniej
    sądzić, że były jakieś jeszcze inne czynniki lub sprawa miała się nieco
    inaczej ;-P

  • 40. Data: 2005-09-05 15:13:20
    Od: "Marcel-ak" <m...@w...pl>

    wiadomości news:dffmu0$q0a$1@opal.futuro.pl...

    > Wypowiedź uzasadnij. Czyżbyś mierzył 'wiedzę o życiu' ilością rzucanego
    > 'mięcha'?

    Nie tylko, czy nie wydaje Ci się mocno przesadzone egzekwowanie tego nakazu
    w taki sposób? Moim zdaniem, takie zachowanie dobrze świadczy o człowieku,
    bowiem rowerem nikomu nic nie zrobi, co najwyżej sobie, zamiast wchodzenia,
    jak to nagminnie robią Ci już bez prawa jazdy, do samochodu. Chyba, że masz
    przykre doświadczenia z rowerami, wtedy zrozumię skąd ta przeciwność.

    Pozdrawiam.