  • 11. Data: 2021-03-24 18:31:30
    Temat: Re: Polish writer charged for calling President Duda a 'moron' [BBC]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Uncle Pete <4...@g...com> pisze:
> [...]
    5%9B%C4%87_intelektualna_w_stopniu_lekkim

    > I właśnie za to oberwał, a nie jakieś znieważenie.

    Kim więc są ci dwaj co przegrali wybory z "moronem"?

    Kulturalny *i inteligentny* człowiek potrafi "zjechać jak burą sukę" bez
    uciekania się do wyzwisk.

    --
    A. Filip

  • 12. Data: 2021-03-25 02:26:13
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-03-24, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "Marcin Debowski" napisał w wiadomości grup

    > A co - doradca powie, kto wygral ?

    Jak się zachować w tym dyplomatycznie.

    > Albo wlasnie bardzo dyplomatycznie sobie poradzil.

    Tak, widac po reakcjach Bidena i jego administracji.

    > Poczekamy, zobaczymy.

    Już zobaczyliśmy.

    > Nauczka na przyszlosc ... pogratulowac udanej kampani i przesłać
    > życznenia szybkiego potwierdzenia wyboru?

    Wyjdzie dokładnie na to samo. Od tego powinien mieć doradców, aby byli w
    stanie ocenić sytuacje, przewidzieć co się będzie działo i odpowiednio
    go ustawić. Apropos, jak to tam z tymi doradcami, nie ma ich PAD więcej
    niż poprzednicy?

    > Czy profilaktycznie wyslac depesze gratulujące wyboru do obu ? :-)

    Rozumiem Twoje dylematy, ale czasami trzeba dorobić lekcję z zarządzania
    ryzykiem. Tu się nie da zadowolić obu. Wiem bardzo niewiele o obyczajach
    i prawach amerykańskich, ale jesli coś jest wieloletnią tradycją i nie
    notuje się od tego jakiś odstepst to jakby nie trudno jednak zgadnąć jak
    się sprawy potoczą, nawet przy takiej patologii jaką jest Trump.

    > No ale to nie jego wina, ze taka ustawa.

    Coś pewnie by mógł z tym zrobić, nie? Jakieś oswiadczenie przez
    rzecznika, takie tam. Nb. poszukaj googlem jak zareagował PAD jak była
    sprawa z Komorowskim i stroną any ku jego chwale.

    > https://www.rp.pl/artykul/967449-Trzy-lata-wiezienia
    -za-obraze-Bronislawa-Komorowskiego-.html

    O widzisz, i co wtedy PAD mówił?

    --
    Marcin

  • 13. Data: 2021-03-25 10:14:33
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 24.03.2021 18:31, A. Filip wrote:

    5%9B%C4%87_intelektualna_w_stopniu_lekkim

    > Kim więc są ci dwaj co przegrali wybory z "moronem"?
    >
    > Kulturalny *i inteligentny* człowiek potrafi "zjechać jak burą sukę" bez
    > uciekania się do wyzwisk.

    Czyli stosowanie kodeksu karnego w tej sytuacji jest OK?

  • 14. Data: 2021-03-25 11:11:06
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 24 Mar 2021 16:23:03 +0100, J.F. napisał(a):

    > No ale jak sie zachowywac, gdy Amerykanie sami przez miesiac nie
    > wiedza, kto wygral,

    Amerykanie wiedzieli, kto wygrał, podobnie jak przywódcy państw
    demokratycznych.
    Polska znalazła się w towarzystwie m.in. Rosji, Iranu, Chin i Korei
    Północnej. Wątpię, żeby się umawiali; połączyła ich raczej wspólnota
    mentalności.

    > a tak w zasadzie to sprawa nie jest jeszcze pewna
    > do ostatniego glosowania elektorow.

    Głosowanie elektorów to formalność. Nie warto czerpać wiedzy o świecie z
    mediów finansowanych przez dona Orleone.

    > No wiesz - on ma ok 150 panstw do zadzwonienia.

    Dlatego Maliniak może się nie doczekać, bo Biden nie dość, że interesuje
    się Europą Wschodnią, to jest całkowitym przeciwieństwem Trumpa. Zresztą o
    czym ma gadać z moronem.
    W sumie wątpię, żeby Budyniowi to spędzało sen z powiek, bo przecie w jego
    świecie i tak ważne są tylko telefony z Żoliborza.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ubóstwie."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 15. Data: 2021-03-25 11:15:26
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 24 Mar 2021 18:31:30 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):

    > Kulturalny *i inteligentny* człowiek potrafi "zjechać jak burą sukę" bez
    > uciekania się do wyzwisk.

    Tak, Obajtek może wszytko; zwłaszcza nie uciekać się do wyzwisk.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 16. Data: 2021-03-25 11:38:25
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Uncle Pete <4...@g...com> pisze:

    5%9B%C4%87_intelektualna_w_stopniu_lekkim

    > Czyli stosowanie kodeksu karnego w tej sytuacji jest OK?

    Do poziomu grzywny i góra zawiasów *bez recydywy* albo znacznie wyższego
    niż "jedno słowo" nasilenia złej woli? Sądzę że nie ale do tego poziomu
    kary opierdolę zastosowanie tego paragrafu zdawkowo chyba że ktoś wskaże
    jako to za PO-prezydenta Komorowskiego nie karali. Wskażecie?

    Prawno-politycznie sprawa sprowadza się do czy "Jest jak (już dawno)
    było" albo "Dopiero za PiS zaczęli karać (wprowadzili/zastosowali ten
    przepis)" albo "Czy prezydenta nie PiS też będzie miało być wolno
    wyzywać od idiotów". Jak ktoś opierdala ten paragraf bez względu na to
    z której opcji jest, był i będzie prezydent to Bóg z nim. Mnie ostro
    wkurwiają [osoby] które pochwalą albo opierdolą ten paragraf zależnie od
    tego z której politycznej opcji prezydenta ma chronić.

    --
    A. Filip

  • 17. Data: 2021-03-25 12:04:52
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

> [...]
    > Polska znalazła się w towarzystwie m.in. Rosji, Iranu, Chin i Korei
    > Północnej. Wątpię, żeby się umawiali; połączyła ich raczej wspólnota

    Na grupie prawo powinno się powiedzieć że połączyło ich to że im
    *skrupulatnie legalistyczna* interpretacja prawa wyborczego USA akurat
    pasowała. Ty na grupie PRAWO sugerujesz że głosowanie Kolegium
    Elektorów to tylko pusty rytuał który nie ma prawa zaskoczyć wynikiem?
    *Długa* praktyka to nie obowiązująca litera prawa.

    Czekanie ze spuszczeniem Trump-a gratulacjami dla Bidena do głosowanie
    Kolegium Elektorów jak dla mnie było granicą przyzwoitości dla nie
    mieszania się w wewnętrzne sprawy USA, dania Trump-owi czasu na
    zażalenia po sądach. Nie pamiętasz jak "co poniektórzy" spuścili Hilary
    Clinton dopiero po głosowaniu Kolegium Elektorów"?

    --
    A. Filip

  • 18. Data: 2021-03-25 12:17:14
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 25 Mar 2021 11:38:25 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):

    > Mnie ostro
    > wkurwiają [osoby] które pochwalą albo opierdolą ten paragraf zależnie od
    > tego z której politycznej opcji prezydenta ma chronić.

    Nie jesteś osamotniony. Oto Maliniak z czasów, kiedy jeszcze rozbił wałki z
    noclegami w Nowym Tomyślu:
    https://twitter.com/tynxik/status/137427321269612544
    4

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    pewno znowu coś ukradli."
    Michaił Sałtykow Szczedrin

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 19. Data: 2021-03-25 12:36:52
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

    > Nie jesteś osamotniony. Oto Maliniak z czasów, kiedy jeszcze rozbił wałki z
    > noclegami w Nowym Tomyślu:
    > https://twitter.com/tynxik/status/137427321269612544
    4

    To że się Dudzie chyba się zmienił punkt widzenia po zmianie punktu
    siedzenia nadaje się do opierdolu na grupie pl.soc.polityka.
    No chyba że za PiS "innych przestępców" tak szybko i sprawnie łapie że
    zostaje kupa czasu nawet na obronę prezydenta *Dudy* ;-)

    Żaden dziennikarz mu nie zada Dudzie "wrogiego" pytania?
    Oskarżony nie zwróci się do Duby o pomoc (moralne wsparcie) w duchu
    wypowiedzi Dudy o stronie anty-komor?

    --
    A. Filip

  • 20. Data: 2021-03-25 13:45:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "A. Filip" napisał w wiadomości grup
    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:
> [...]

    >Kolegium Elektorów jak dla mnie było granicą przyzwoitości dla nie
    >mieszania się w wewnętrzne sprawy USA, dania Trump-owi czasu na

    No, mozna chyba ciut wczesniej, tym niemniej - kiedy bylo wiadomo, ze
    Biden wygral ?

    J.