  • 1. Data: 2021-03-22 19:02:25
    Temat: Tradycyjny onecki fejk
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    www.onet.pl/informacje/onetwiadomosci/podsluch-jak-s
    ie-patrzy-kampania-fundacji-panoptykon-ws-inwigilacj
    i/rbwynzt,79cfc278
    Kto pierwszy znajdzie 1-3-5 błędów?

  • 2. Data: 2021-03-22 19:16:59
    Temat: Re: Tradycyjny onecki fejk
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >www.onet.pl/informacje/onetwiadomosci/podsluch-jak-
    sie-patrzy-kampania-fundacji-panoptykon-ws-inwigilac
    ji/rbwynzt,79cfc278
    >Kto pierwszy znajdzie 1-3-5 błędów?

    Jestes absolutnie pewien, ze sa tam jakies bledy ? :-)

    J.

  • 3. Data: 2021-03-22 19:27:25
    Temat: Re: Tradycyjny onecki fejk ["Podsłuch jak się patrzy" policji+]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    ąćęłńóśźż <...@...pl> pisze:
    > www.onet.pl/informacje/onetwiadomosci/podsluch-jak-s
    ie-patrzy-kampania-fundacji-panoptykon-ws-inwigilacj
    i/rbwynzt,79cfc278
    > Kto pierwszy znajdzie 1-3-5 błędów?

    Jakie działania *prawne* są w toku?

    Opierdol "ogólny" (zasłużony) to na pl.soc.POLITYKA najlepiej z dodaniem
    jak to inaczej/lepiej za PO-Tuska było'.

    --
    A. Filip

  • 4. Data: 2021-03-22 19:35:44
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22.03.2021 o 19:02, ąćęłńóśźż pisze:

    > Kto pierwszy znajdzie 1-3-5 błędów?
    Zacznijmy od bzdury, że na podstawie danych retencyjnych da się ustalić
    czyjekolwiek położenie. Dobrze, jak właściwą gminę. Reszty nie chce mi
    się komentować.

    --
    Robert Tomasik

  • 5. Data: 2021-03-22 20:11:37
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

    > Zacznijmy od bzdury, że na podstawie danych retencyjnych da się ustalić
    > czyjekolwiek położenie. Dobrze, jak właściwą gminę. Reszty nie chce mi
    > się komentować.

    Jak mi się wydaje da się ustalić *przynajmniej* do której stacji bazowej
    był zalogowany telefon komórkowy. W dużych miastach komórki telefonii
    komórkowej są mniejsze.

    Zresztą można sobie odtworzyć sobie prezentacje Ziobry w sprawie
    Kaczmarka za rządów PiS-przed-Tuskiem żeby mieć pojęcie jak _bardzo_
    takie dane ułatwiają sprawdzanie innych źródeł np. nagrań kamer
    monitoringu. Zresztą wątpię by wielu ludzi ochoczo jak idiota było
    gotowych udostępniać ze względu tylko na widzimisię policji kiedy
    odwiedzili "miasto B".

    Każdy popisowy zamordyzm leci po linii że "uczciwi nie mają się czego
    bać", nieprawdaż?

    --
    A. Filip

  • 6. Data: 2021-03-22 20:44:29
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Spytaj w sądzie wojewódzkim.

    -----

  • 7. Data: 2021-03-22 20:49:59
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22.03.2021 o 20:11, A. Filip pisze:
    > Jak mi się wydaje da się ustalić *przynajmniej* do której stacji bazowej
    > był zalogowany telefon komórkowy. W dużych miastach komórki telefonii
    > komórkowej są mniejsze.

    Można. Rzecz w tym, że Twój telefon nie loguje sie do tej anteny, która
    jest najbliżej, tylko do tej, która jest wolna i zapewnia najszybsze
    poławiacze.

    --
    Robert Tomasik

  • 8. Data: 2021-03-22 21:30:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Ale o co chodzi?
    Przeciez wyraznie napisali, ze pisma sa falszywe, tylko ze to akurat
    nie Onet wysylal.

    J.

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości grup
    pl...

  • 9. Data: 2021-03-22 21:34:43
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Można. Rzecz w tym, że Twój telefon nie loguje sie do tej anteny, która
    > jest najbliżej, tylko do tej, która jest wolna i zapewnia najszybsze
    > poławiacze.

    Poczytaj o network-based mobile phone tracking.

  • 10. Data: 2021-03-22 21:35:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Zacznijmy od bzdury, że na podstawie danych retencyjnych da się
    >ustalić
    >czyjekolwiek położenie. Dobrze, jak właściwą gminę.

    Gdzies na zadupiu, to moze i dobrze jak wlasciwa gmina.
    W duzym miescie BTS duzo, i przeszkod duzo.

    Siec potrafi/la ustalic dokladniej, ale czy to robila i zapisywala ?

    Teraz masz jeszcze dyrektywe lokalizacyjna i chyba jeszcze
    dokladniejsza pozycje, ale znow - zapisywana, czy tylko na żadanie ?

    No i jeszcze mozna poprosic Googla, lub wyslac im grozne pismo ...

    >Reszty nie chce mi się komentować.

    Czego - ze bajki, czy ze powinien byc obywatel poinformowany o takich
    dzialaniach ... z odpowiednim opoznieniem, ale jednak ...

    J.