  • Data: 2004-05-16 14:10:00
    Temat: Re: Polisa posagowa PZU jak walczyć? Proszę o rady:)
    Od: "Kaja" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > tylko, ze tak mieli niestety wszyscy
    > wez np. osoby, ktore mialy pelen wklad na mieszkanie (mogli kupic
    > mieszkanie, ale go nie bylo)
    > teraz w najlepszym wypadku otrzymaja premie od panstwa, ktora im wystarczy
    > na kilka metrow kw.
    > byla podpisana...

    Chwileczkę, ja nie filozofuję tylko podzieliłam się swoimi doświadczeniami. To
    o czym pisałam już BYŁO, to czas DOKONANY. I nie miałam wpływu na to co sąd
    orzeknie. W głębi duszy też nie uważam by wyliczenia tej akurat pani biegłej,
    która mnie się trafiła były słuszne, ale niestety nie miałam pieniędzy by
    walczyć dalej.