  • Data: 2004-05-29 16:51:29
    Temat: Re: Polisa posagowa PZU - szukam Radcy Prawnego!
    Od: pilas<p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!!!
    Po śmierci żony w roku 1990 ubezpieczyłem mojego syna na
    1.000.000zł, składka miesięczna wynosiła 6.500zł. Okres
    ubezpieczenia trwał 14 lat i ostatnio w związku z końcem tego okresu
    otrzymałem, że należy mi się 1010zł. Z tego co wyczytałem w
    internecie i usłyszałem w telewizji to mam szansę na otrzymanie
    większego posagu dla mojego syna.
    Mianowicie w związku z powyższą sytuacją poszukuję pomocy przy
    wniesieniu pozwu do sądu(na PZU). Samotnie wychowuje dwójkę
    chłopców, jestem wdowcem od 1990r! Mieszkam w
    woj.zachodniopomorskim, niedaleko Koszalina i poszukuję jakiegoś
    Radcy Prawnika, który zajmował się już podobnymi sprawami.
    POZDRAWIAM I CZEKAM NA JAKĄKOLWIEK ODPOWIEDŹ!!!

    -> http://usenet.pomocprawna.info