  • Data: 2004-05-16 18:59:45
    Temat: Re: Polisa posagowa PZU jak walczyć? Proszę o rady:)
    Od: 007 <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Agent(ka) Kaja nadał(a) zaszyfrowaną depeszę:

    > PZU wogóle jako firma ubezpieczeniowa była do bani. Co jest teraz to się nie
    > wypowiadam. Mam polisę w CU i tam co roku mnie informują ile wynosi moje
    > ubezpieczenie i jaką składkę mam płacic. Dają mi wybór, albo zwiekszam składkę
    > i tym samym sumę ubezpieczenia, albo zostaję przy tym co już mam. Ale robią to.
    > PZU w ciągu 20 lat przysłało tylko 1 pismo o zmianie polisy na bezskładkową (w
    > związku ze śmiercią ubezpieczonego).

    PZU też tak robi. a to że była do bani to nie wina PZU tylko państwa,
    przecież wtedy był to _Państwowy_ Zakład Ubezpieczeń. nie odbieraj mnie
    jako jakiegoś obrońcę PZU, ale ja piszę o faktach. czy CPN (byłą zresztą)
    też chcesz winić za talony na paliwo, czy to jedna sprawka państwa? teraz
    jest inaczej bo się czasy zmieniły i nawet firmy z udziałem Skarbu Państwa
    muszą walczyć o klienta jak inne, ale 20 lat temu...
    --
    | | |_ |