  • 51. Data: 2006-01-12 14:33:16
    Temat: Re: Policjant i zameldowanie - noz sie otwiera w kieszeni
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Akulka wrote:

    > Ale jak to jest, że z chwilą wymienia zamków w drzwiach tracisz posiadanie,
    > które ci potem sąd zwraca?
    Nie tracisz.

    I możesz potem je wyegzekwować w asyście
    > komornika?
    Właśnie dlatego, że nic nie straciłaś to możesz.

    Komornik jest od tego, żeby nie było samosądów.

  • 52. Data: 2006-01-12 15:21:42
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Skąd wniosek że osoba zameldowana wchodzi do własnego mieszkania i że w ogóle
    > ma prawo w nim przebywać? W sytuacji gdy można się zameldować tymczasowo na
    > podstawie oświadczenia?
    > Poza tym to policja ma obowiązek działania tylko i wyłącznie na podstawie
    > przepisów, więc wskaż na podstawie których chcesz wprowadzać taką osobę do
    > mieszkania. :)

    Zadałem dwa pytania na które nie odpowiedziałeś. Nie mąć i nie zmieniaj tematu.

    Żona z kochankiem nie wpuszcza cię po pracy do własnego mieszkania. Jest
    23.30, -10 stopni mrozu. Co robisz?

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 53. Data: 2006-01-12 15:25:21
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Leszek napisał(a):
    > Zadałem dwa pytania na które nie odpowiedziałeś. Nie mąć i nie zmieniaj
    > tematu.

    Nie zmieniam. Wykazuje dlaczego policja nie może nic zrobić.

    > Żona z kochankiem nie wpuszcza cię po pracy do własnego mieszkania. Jest
    > 23.30, -10 stopni mrozu. Co robisz?

    Wzywam policję ;)
    Co i na jakiej podstawie robi policja?

    KG

  • 54. Data: 2006-01-12 15:55:59
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Wzywam policję ;)
    > Co i na jakiej podstawie robi policja?

    Pisałeś,że nic nie zrobi. Zamarzasz ;))
    Ja uważam, że wprowadzą cię do srodka na podstawie uzasadnionego podejrzenia
    popełnienia przestępstwa przez osobę niewpuszczającą. Może być zabór mieszkania?
    Bezprawne ograniczenie wolności (do mieszkania we własnym mieszkaniu) ?

  • 55. Data: 2006-01-12 17:28:20
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Leszek napisał(a):
    > Pisałeś,że nic nie zrobi. Zamarzasz ;))

    wzywam ślusarza i otwieram drzwi

> [...]
    > podejrzenia popełnienia przestępstwa przez osobę niewpuszczającą. Może
    > być zabór mieszkania? Bezprawne ograniczenie wolności (do mieszkania we

    Jakiej wolności? Jaki zabór mieszkania?
    Na jakiej podstawie stwierdzą że to moje mieszkanie?

    KG

  • 56. Data: 2006-01-12 18:01:35
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Na jakiej podstawie stwierdzą że to moje mieszkanie?

    Nabiorą podejrzenia po stwierdzeniu zameldowania w nim. I będzie to uzasadnione
    podejrzenie, że masz prawo tam mieszkać.

  • 57. Data: 2006-01-12 18:02:24
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > wzywam ślusarza i otwieram drzwi

    Zamarzniesz. W Kociej Wólce żaden uczciwy ślusarz o północy nie pracuje;)

  • 58. Data: 2006-01-12 18:18:41
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    > Użytkownik "Akulka" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Tak. Doszczętnie spaprana psychika. To taki "miejscowy" głupek.

    Wiemy Lesiu, wiemy o twych przypadlosciach.
    Zdecydowales sie juz czy jestes homoseksualista czy homofobem?

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 59. Data: 2006-01-12 18:19:41
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

> [...]
    > się
    > wypowiedz - coś ci stoi na przeszkodzie?

    Odpowiedz juz uzyskales od innych. Zameldowanie nie jest TYTUŁEM do
    zamieszkania - jak to bylo za komuny. Jest potwierdzeniem stanu faktycznego.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 60. Data: 2006-01-12 18:21:31
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    > Użytkownik "Michał Wilk" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > To ty sobie wyobraź, że nie jesteśmy np. braćmi i ja nie wpuszczam cię do
    > naszego wspólnego mieszkania. Co zrobisz o 23.45 ?

    Dzwonie po karetkę i zawożą cię na oddział odpowiedniego szpitala.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt