  • 1. Data: 2006-01-11 11:38:24
    Temat: niezapłacony mandat a cofnięcie ważności prawajazdy
    Od: "Piotr" <P...@i...pl>

    Witam czy to jest możliwe? tak przynajmniej twierdzi poborca skarbowy ze
    może wysłać pismo do wojewody o cofnięcie ważności prawa jazdy jeżeli nie
    zapłacę mandatu.

    Pozdrawiam
    i Proszę o wybaczenie jeżeli wątek się powtórzył
    Piotr

  • 2. Data: 2006-01-11 11:57:08
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Piotr napisał(a):
    > Witam czy to jest możliwe? tak przynajmniej twierdzi poborca skarbowy ze
    > może wysłać pismo do wojewody o cofnięcie ważności prawa jazdy jeżeli
    > nie zapłacę mandatu.

    Bzdura.
    Poproś go o to na piśmie, że zapłacisz, jak da Ci to na piśmie ;)

    A potem zabawa ;)

    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 PRRC : RCI2950+LINCOLN+AT 71 Magnum

  • 3. Data: 2006-01-11 13:09:50
    Od: "Piotr" <P...@i...pl>

    > Bzdura.
    > Poproś go o to na piśmie, że zapłacisz, jak da Ci to na piśmie ;)
    >
    > A potem zabawa ;)

    hehehe:)

    A jesteś tego pewien, on bardzo chciał mnie nastraszyć, mówił że w 2004
    weszły takie przepisy i kilku osobom już zabrali prawko :(

  • 4. Data: 2006-01-11 14:09:49
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Piotr napisał(a):
    > A jesteś tego pewien, on bardzo chciał mnie nastraszyć, mówił że w 2004
    > weszły takie przepisy i kilku osobom już zabrali prawko :(

    To bardzo romantyczne - niech je przytoczy ;)

  • 5. Data: 2006-01-11 15:17:52
    Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl>

    > hehehe:)
    >
    > A jesteś tego pewien, on bardzo chciał mnie nastraszyć, mówił że w 2004
    > weszły takie przepisy i kilku osobom już zabrali prawko :(

    Pomijając wszystko inne, dlaczego uchylasz się od zapłacenia mandatu?

  • 6. Data: 2006-01-11 16:47:47
    Od: "Piotr" <P...@i...pl>

    > Pomijając wszystko inne, dlaczego uchylasz się od zapłacenia mandatu?

    dla zasady ;)

  • 7. Data: 2006-01-11 17:24:18
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Piotr" <P...@i...pl> napisał w wiadomości

    > dla zasady ;)

    To "oni" dla kwasu ci prawko zabiorą ;))

    Pzdr
    Leszek

  • 8. Data: 2006-01-11 17:55:37
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Piotr" <P...@i...pl> napisał w wiadomości

    > dla zasady ;)

    Taka odpowiedź sugeruje, że przepisy też łamiesz "dla zasady", bo i tak nie
    płacisz. Gdyby zabrali takiemu kierowcy PJ to w tym przypadku zrobili by
    dobrze. Przy takiej postawie być może zatrzymywanie PJ za niezapłacone
    mandaty wkrótce okaże się rzeczywistością. Zabiorą PJ i nie oddadzą dopóki
    nie zapłacisz. :-(

    neelix

  • 9. Data: 2006-01-11 21:39:07
    Od: "Tomek" <k...@o...pl>

    Zabiorą PJ i nie oddadzą dopóki
    > nie zapłacisz. :-(
    >
    > neelix

    Ale to nic nie zmienia z punktu widzenia kierowcy. PJ potwierdza tylko
    uprawnienia do kierowania. Nie mając PJ przy sobie można mieć te uprawnienia.
    Tylko to trochę kosztuje. Mandat na przykład, którego się nie płaci. A jak
    komornik zabierze PJ to zabierze tylko papierek, Uprawnienia pozostają. Bo nie
    zabiera np za punkty tylko za niezaplaconą kasę. Musi wydać , jak zabierze, kwit
    że zabrał. Na tym kwicie musi opisac co zabrał i komu. To tak jakby dał inne PJ
    zamiast tego zabranego. Tomek

  • 10. Data: 2006-01-12 14:51:05
    Od: "Piotr" <P...@i...pl>

    ale jemu chodziło o to że wojewoda może cofnąć uprawnienia, tzn że papierek
    może i mógłbym zatrzymać ale prawko i tak będzie nieważne