  • 121. Data: 2008-02-15 14:09:34
    Temat: Re: Policjanci o świcie weszli siłowo
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    "vari" <v...@p...onet.pl> writes:

    > Potwierdzam.
    > Miałem wypadek samochodowy w 1993 roku.
    > Problemy zaczęły się w 2003 roku (idealnie 10 lat) od....utraty
    > przytomnosci.
    > Okazało sie że uszkodzone wtedy kręgi TERAZ zaczęły ściskać jakąś
    > tam tętnicę i musiałem zacząć chodzic na rehabilitację
    > a niewykluczona jest operacja.

    Wynika z tego, że żaden proces o odszkodowanie, tylko policja powinna
    tego człowieka na klęczkach prosić o to, żeby to odszkodowanie od nich
    przyjął. A sama sprawa to jest IMO po prostu kryminał i względem
    tych, którzy bili, powinny zostać wyciągnięte odpowiednie konsekwencje
    w normalnym postępowaniu karnym.

    --
    http://www.piotr.dembiński.prv.pl

  • 122. Data: 2008-02-15 14:24:08
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> writes:

    [ciap]

    > A jaka inna jest możliwość?

    Ktoś tu wspominał coś o lodowisku. Ktoś inny powiedziałby pewnie,
    że ten człowiek 'spadł ze schodów'.

    [ciap]

    > Jest to niedopuszczalne ryzyko. Funkcjonariusze mogą ryzykować
    > własnym życiem i zdrowiem

    Nie tyle mogą, co w pewnych przypadkach po prostu muszą, są do tego
    zobligowani, zwłaszcza policjanci z grup specjalnych.

    > - w końcu sami wybrali taką robotę i dostają za to pieniądze.
    > NIE WOLNO im ryzykować życiem ani zdrowiem niewinnych ludzi

    Zdaje się, że jeśli w czasie strzelaniny zostanie przez
    policjanta postrzelony niewinny obywatel, to wyciąga się z tego
    konsekwencje. Policjanci są specjalnie wyszkoleni do tego, by
    potrafić uniknąć podobnych sytuacji. Tym m.in. policja odróżnia
    się od zwykłych bandytów.

    --
    http://www.piotr.dembiński.prv.pl

  • 123. Data: 2008-02-15 14:41:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik pisze:

    > Pewnie tak, ale dłużej by zeszło.

    Szybciej od tłumaczenia? Czy może sugerujesz pałowanie, żeby gapie "się
    nauczyli", hmm?

    > Nie sądzę. Podobne reakcje na działania policyjne obserwowałem w USA, w
    > Anglii i w Niemczech. Tam ludzie są nauczeni, że z policjantem sie nie
    > dyskutuje.

    Ani się policji nie pomaga, nie rozmawia, nie informuje i w ogóle unika.

    A przestępcy się z tego cieszą.

    > Piszesz na grupie prawnej. Policja zgodnie z prawem nakazu nie
    > potrzebuje.

    Poprawka: w pewnych szczególnych okolicznościach nie potrzebuje.

    > Akcja z tygrysem była złem koniecznym, a nie żadną porażką.
    > poszukaj na pl.misc.militaria wątku na ten temat, bo nie ma sensu, bym
    > przepisywał tamtejszą dyskusję. Generalnie zajęła się nią Policja, bo

    Sam w tej dyskusji uczestniczyłem. I podtrzymuję zdanie, że była to
    spektakularna kompromitacja.

    [ciach]

    > Zapraszam. Andrzej, to nie jest takie proste. nic nie jest czarne albo
    > białe.

    Nic nas nie przekona, że białe jest białe, a czarne jest czarne, tak? ;->

  • 124. Data: 2008-02-15 16:20:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik pisze:

    > Możliwe, ale nie uszkodzili by w net sposób kręgosłupa.

    Dlaczego nie? Kilku masywnych gości w ciężkim rynsztunku i solidnych
    buciorach...

    > Osobę ze złamanym kręgosłupem kładzie się na twardym. Dociśnięcie do
    > ściany nie spowoduje złamania.

    Przy gładkiej ścianie nie. Wystarczy klamka czy inny wystający detal i
    już może.

    To chyba nie ja pisałem :)

  • 125. Data: 2008-02-15 17:52:35
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Piotr Dembiński" <p...@g...pl> napisał
    ^^^^^^^

    > ...no to już wiesz, do czego służy kaloryfer.

    "Ranek, 5 lutego, Piotr D., informatyk w znanej firmie
    ^^^^^^^
    konsultingowej, będzie wspominał do końca życia."

    No dobra, to jak to naprawdę było, co?
    I jak tam zdrowie?
    ;]

  • 126. Data: 2008-02-15 18:03:47
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> writes:

    > Użytkownik "Piotr Dembiński" <p...@g...pl> napisał
    > ^^^^^^^

    > "Ranek, 5 lutego, Piotr D., informatyk w znanej firmie
    > ^^^^^^^

    A myślisz, że dlaczego się tak tą sprawą zainteresowałem?

    > konsultingowej, będzie wspominał do końca życia."

    Moja firma wcale nie jest aż tak znana, ale fakt, zajmuję się też
    doradztwem w zakresie oprogramowania i sprzętu komputerowego.

    > No dobra, to jak to naprawdę było, co?

    IMO było tak, że policjanci wyładowali po prostu na tym człowieku
    swoją frustrację. Ale nie wiem, bo mnie tam nie było.

    > I jak tam zdrowie?
    > ;]

    Serio? Jak przeczytałem artykuł to skoczyło mi ciśnienie.

    --
    http://www.piotr.dembiński.prv.pl

  • 127. Data: 2008-02-15 19:06:51
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:mpkg85-e4a.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Szybciej od tłumaczenia? Czy może sugerujesz pałowanie, żeby gapie "się
    > nauczyli", hmm?

    Szybciej od tłumaczenia. teraz nie tylko musiał byś mu wyjaśnić co sied
    zieje, ale po co Ci jego dane osobowe :-) Dobry sposób, ale nie zawsze.

    > Ani się policji nie pomaga, nie rozmawia, nie informuje i w ogóle unika.
    > A przestępcy się z tego cieszą.

    ŻŻebyś sie nie zdziwił. Niemcy i Anglicy byli głęboko zdziwieni, po co u
    nas jest pełniona służba patrolowa przykładowo. Oni czekają na sygnał od
    obywatela. Ludzie dzwonią z wszystkim, nawet nieparwidłowo zaparkwoanym
    samochodem.

    Poczekaj.

  • 128. Data: 2008-02-15 19:09:10
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:3iqg85-cca.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Dlaczego nie? Kilku masywnych gości w ciężkim rynsztunku i solidnych
    > buciorach...

    Tańczących pogo :-) Weź zajrzyj do medycyny sądowej, jakie są obrażenia
    osób stratowanych przez tłum.

    > Przy gładkiej ścianie nie. Wystarczy klamka czy inny wystający detal i
    > już może.

    Andrzej! Zlituj się. Przecież nie walcujesz tego faceta rzucając go na
    ścianę. Weź obejrzyj byle jaki filmik, jak nie masz dostępu do materiałów
    szkoleniowych.

  • 129. Data: 2008-02-15 20:33:48
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik pisze:

    > Tańczących pogo :-) Weź zajrzyj do medycyny sądowej, jakie są obrażenia
    > osób stratowanych przez tłum.

    Bardzo bym chciał, ale mi nie dają :) "For members only" ;->

    > Andrzej! Zlituj się. Przecież nie walcujesz tego faceta rzucając go na
    > ścianę. Weź obejrzyj byle jaki filmik, jak nie masz dostępu do
    > materiałów szkoleniowych.

    Ty teraz piszesz o tym, jak *powinno* być.

  • 130. Data: 2008-02-15 20:38:34
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik pisze:

    > Szybciej od tłumaczenia.

    A widzisz :)

    > teraz nie tylko musiał byś mu wyjaśnić co sied
    > zieje, ale po co Ci jego dane osobowe :-)

    Jak to "po co"? Żeby aktywny społecznie obywatel mógł zostać wezwany do
    sądu, żeby to on powiedział, co widział :)

    > Dobry sposób, ale nie zawsze.

    Gwarantuję, że zaraz zaczną znikać...

> [...]
    > nas jest pełniona służba patrolowa przykładowo. Oni czekają na sygnał od
    > obywatela. Ludzie dzwonią z wszystkim, nawet nieparwidłowo zaparkwoanym

    Twierdzisz, że u Niemców i Anglików nie ma rutynowych patroli???