  • Date: Fri, 15 Feb 2008 15:41:49 +0100
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Policjanci o świcie weszli siłowo

    Robert Tomasik pisze:

    > Pewnie tak, ale dłużej by zeszło.

    Szybciej od tłumaczenia? Czy może sugerujesz pałowanie, żeby gapie "się
    nauczyli", hmm?

    > Nie sądzę. Podobne reakcje na działania policyjne obserwowałem w USA, w
    > Anglii i w Niemczech. Tam ludzie są nauczeni, że z policjantem sie nie
    > dyskutuje.

    Ani się policji nie pomaga, nie rozmawia, nie informuje i w ogóle unika.

    A przestępcy się z tego cieszą.

    > Piszesz na grupie prawnej. Policja zgodnie z prawem nakazu nie
    > potrzebuje.

    Poprawka: w pewnych szczególnych okolicznościach nie potrzebuje.

    > Akcja z tygrysem była złem koniecznym, a nie żadną porażką.
    > poszukaj na pl.misc.militaria wątku na ten temat, bo nie ma sensu, bym
    > przepisywał tamtejszą dyskusję. Generalnie zajęła się nią Policja, bo

    Sam w tej dyskusji uczestniczyłem. I podtrzymuję zdanie, że była to
    spektakularna kompromitacja.

    [ciach]

    > Zapraszam. Andrzej, to nie jest takie proste. nic nie jest czarne albo
    > białe.

    Nic nas nie przekona, że białe jest białe, a czarne jest czarne, tak? ;->