  • Data: 2008-02-14 17:37:01
    Temat: Re: Policjanci o świcie weszli siłowo
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> wrote
    > Na miejscu tych policjantów również nastawiłbym się na to, żeby
    > bić/strzelać jako pierwszy, a z punktu widzenia takiego policjanta

    Mam nadzieję, że myślisz o sytuacjach koniczenych. Bo prawo mówi co innego,
    czy winny czy nie, jeśli nie zagraża i oporu nie stwarza nie wolno używać
    przymusu.

    >na pewno lepiej pobić niewinnego niż zostać zastrzelonym trzymając

    Również mam nadzieję, że myślisz o sytuacjach koniczenych, a nie o
    generalnyn nastawieniu do każdej akcji w ten sposób. Bo w taki sposób to
    pewnie skończyłbyś szybko służbę, w dodatku z zarzutem przekroczenia
    uprawnień.