  • 181. Data: 2005-01-04 16:40:53
    Temat: Re: Policja zabrala mi dysk za nielegalna kopie Windows
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Dnia Mon, 3 Jan 2005 17:09:16 +0100, Grzegorz Kruk, Ph.D. <g...@t...pl>

    * / \_ /- | | |
    * c_c_c_C/ \C_c_c_c

  • 182. Data: 2005-01-04 16:46:16
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości
    news:crdtvc$t7p$1@inews.gazeta.pl...

    > ja wierze, ale Lesiu uwaza ze ten wynalazek jest tak trudnodostepny ze
    > policja dokonujaca przeszukania / konrtroli nie ma mozliwosci jego nabycia

    Nie kręć.
    Pan Lesiu uważa, że NIE MAJĄ OBOWOIĄZKU mieć przy sobie śrubokręta.
    Ty natomist do dziś nie podałeś podstawy prawnej posiadania takowego.
    Myślisz, że grupowicze zapomnieli jak zrobiłeś z gęby dupę?

    Leszek

  • 183. Data: 2005-01-04 17:12:49
    Od: wytnij_to <"(wytnij_to)k_s_lis_"@poczta.onet.pl>

    > Ludzie opamiętajcie się! Proszę Was.
    > Poprosiłby was pewnie o to ks. Jerzy Popiełuszko, Grzesio Przemyk,
    > zamordowani przez policję gdańscy stoczniowcy, górnicy z kopalni Wujek i
    > inni bici, oraz zamordowani przez polską policję za chęć i prawo do godnego
    ^^^^^^^
    > życia.
    ekhem, formalnie to przez _m_ilicję
    pozdr. lisu

  • 184. Data: 2005-01-04 17:18:09
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Grzegorz Kruk, Ph.D. napisał(a):

    > Za nic tak nie robią. W USA muszą mieć konkretny powód, żeby kogoś rzucić na
    > ziemię, lub trzymać w areszcie. Tu tacy jak pan znajdą wytłumaczenie na
    > rzucanie o glebę za nic.

    Na lotniskach wystarczy miec krzywy usmiech - przynajmniej przy porownaniu
    ze zdjeciem z paszporcie oraz lekko sie oburzyc na urzednika.

    Krotko mowiac: skad bierzesz swoje rewelacje o USA? Z serialu Sloneczny
    Patrol? ;P

    j.

  • 185. Data: 2005-01-04 17:19:44
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Leszek napisał(a):

    [...]

    Drogi Leszku, skoro uwazasz, ze nie powinienem karmic trola to
    dobrze. Metody jednak jakie stosujesz przypominaja mi metody
    stosowane przez panow z Samoobrony polegajace na blokowaniu
    drog... I to mi sie bardzo nie podoba. Swoja droga zapytam
    czemu sam to robisz?

    j.

  • 186. Data: 2005-01-04 17:37:34
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    > Na lotniskach wystarczy miec krzywy usmiech - przynajmniej przy porownaniu
    > ze zdjeciem z paszporcie oraz lekko sie oburzyc na urzednika.

    To może faktycznie powinienem tam pojechać i ich poustawiać.
    Chciałbym doprawdy przekonać się, czy pan pisze prawdę, ale nie stać mnie na
    bilet do USA, ani na krótki nawet tam pobyt.

    > Krotko mowiac: skad bierzesz swoje rewelacje o USA? Z serialu Sloneczny
    > Patrol? ;P

    Z filmu "the Three Amigos" ze Steve Martinem, gdzie występował "singing
    bush"

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 187. Data: 2005-01-04 17:39:27
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "wytnij_to" <"(wytnij_to)k_s_lis_"@poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:creiqh$82o$1@galaxy.uci.agh.edu.pl...

    > ^^^^^^^
    > ekhem, formalnie to przez _m_ilicję
    > pozdr. lisu

    milicja czy policja co za różnica jak ich nazywasz. Podobnie jak PZPR i SLD.
    Co z tego, że bandyta po wyjściu z więzienia zmieni nazwisko? Ma do tego
    prawo. Wciąż będzie tym bandytą, który zrobił to czy tamto.

  • 188. Data: 2005-01-04 17:41:30
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > A przy którejś kolejnej wizycie piesek by cię obszczekał i okazałoby
    się,
    > że masz w kieszeni narkotyki. Albo, że rzuciłeś się z pięściami na
    > funkcjonariusza. przy 10 świadkach.

    i tak bym nie odpuscil. poszukalbym 20 swiadkow :-)

    P.

  • 189. Data: 2005-01-04 17:44:33
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > No to juz "po" a nie w trakcie? Czyli okreslenie "na to bym nie
    > pozwolil" bylo lekko na wyrost? Swoja droga moze bys zaczal zawijac
    > wiersze jak nalezy?

    tak w ogole to zle mnie zrozumiales, mi chodzi o to by jak juz mieli ten
    nowojorski
    program wprowadzic to z ograniczonymi uprawnieniami, czyli wykluczajac
    zachowanie
    o ktorym napisalem. Wywalac bez dyskusji z policji kazdego ktory naduzyje
    nadanej mu wladzy.

    P.

  • 190. Data: 2005-01-04 17:49:59
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    których
    > już wiemy), żeby nie narazić siebie i swoich najbliższych, a jakoś muszą
    się
    > pokazać. Więc najbardziej na tym ucierpimy pewnie ja, pan i inni
    niewinni
    > ludzie, jak to miało miejsce w stanie wojennym. Proszę nie zapominać, że
    > Polsce do USA jest jeszcze bardzo bardzo daleko jeśli chodzi o swobody i
    > rozumienie wolności obywatelskich wynikających z konstytucji. Przykłady
    na
    > tej grupie to Falkenstein, Osiecki, Tomasik, Lawa. Tacy ludzie będa
    robić

    Tomasika to moze bym z tej grupy wykluczyl.

    P.