  • 191. Data: 2005-01-04 17:55:02
    Temat: Re: Policja zabrala mi dysk za nielegalna kopie Windows
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Grzegorz Kruk, Ph.D. napisał(a):

    [...]

    > To może faktycznie powinienem tam pojechać i ich poustawiać.
    > Chciałbym doprawdy przekonać się, czy pan pisze prawdę, ale nie stać mnie na
    > bilet do USA, ani na krótki nawet tam pobyt.

    To po kiego czorta sie wymadrzasz???

    j.

  • 192. Data: 2005-01-04 18:07:41
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Nie kręć.
    > Pan Lesiu uważa, że NIE MAJĄ OBOWOIĄZKU mieć przy sobie śrubokręta.
    > Ty natomist do dziś nie podałeś podstawy prawnej posiadania takowego.

    sam nie krec uwazasz ze nie maja obowiazku zabierac tylko dysku przy
    takich "przestepstwach"
    a maja, chyba ze nie ma mozliwosci zabrania samego dysku, np wlasciciel
    sie pluje.
    Ode mnie np otrzymali by srubokret i teraz prosze mi podac podstawe prawna
    ktora zezwoli
    im odmowic i tak p prostu zabrac caly komputer, bo jakos sie ani razu
    konkretow od Ciebie
    nie doczekalem.

    > Myślisz, że grupowicze zapomnieli jak zrobiłeś z gęby dupę?

    oo widze ze zlapales kilka slow od mojego idola z BARu

  • 193. Data: 2005-01-04 18:11:36
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > tak w ogole to zle mnie zrozumiales, mi chodzi o to by jak juz mieli ten
    > nowojorski
    > program wprowadzic to z ograniczonymi uprawnieniami, czyli wykluczajac
    > zachowanie
    > o ktorym napisalem. Wywalac bez dyskusji z policji kazdego ktory
    naduzyje
    > nadanej mu wladzy.

    a wtedy nie tylko bezpieczenstwo wzrosnie a takze zaufanie do policji.

    P.

  • 194. Data: 2005-01-04 18:12:15
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości
    > na
    > robić
    >
    > Tomasika to moze bym z tej grupy wykluczyl.

    Pewnie pan już panie Przemku nie pamięta tego postu od Tomasika:
    "
    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    Przemek! Byłeś chociaż raz w takiej sytuacji? Próbowałeś złapać poszczutego
    dużego psa, który broni własnego terytorium, jakim dla niego jest
    mieszkanie?"

    To dotyczyło pana, który wyszedł z siekierą, ponieważ policjanci próbowali
    na siłe do niego wejść. Potem przyjechał oddział AT, zabili małego pieska i
    poturbowali dzieci.
    Dla Tomasika jesteśmy psami, które bronią swoich mieszkań, a on chodzi
    pewnie z legitymacją i jest panem policjantem, nierozumiejącym dlaczego
    bronimy swoich mieszkań, swojej prywatności. Nie rozumie też dlaczego trzeba
    bronić się przed pomówieniami.

    "Zwłaszcza w sytuacji, gdy przed momentem jeden z domowników
    latał i wymachiwał siekierą, więc istnieje realne zagrożenie, że zacznie
    swój taniec na nowo, co w konsekwencji nie dość, że spowoduje zagrożenie
    życia i zdrowia narażonych na pogryzienie policjantów, to jeszcze może w
    krótkim czasie rozwinąć się w regularną bitwę, podczas której nie będzie
    wyjścia, tylko furiata trzeba będzie postrzelić."

    Dla Tomasika ten pomówiony przez kogoś tam pan był furiatem, który w jego
    głowie latał z siekierą.
    Reportaż TV mówił o tym że wyszedł do drzwi z siekierą. Może rąbał drewno i
    pukający policjanci przerwali mu.

    "W takiej sytuacji najlepszym wyjściem taktycznym jest zaskoczenie. Nie dać
    szansy gościowi złapać tej siekiery. Nie dać szansy, by krzywdę zrobił
    policjantom"

    którzy napadli na jego dom z powodu pomówień.

    "domownikom lub samemu sobie."

    Jak go już ktoś pomówił to Tomasik i inni od razu muszą gościa urobić, żeby
    bandziorów z policji nie pociągnięto do odpowiedzialności. Najlepiej zrobić
    z gościa świra po ubecku.

    "Przecież nikt normalny nie napada na policjantów z siekierą."

    On nie napadł, ale to już szczegół. W raporcie policjanci zapewne napisali,
    że napadł, chociaż sami dobijali się bezprawnie do jego domu i próbowali
    wejść siłą na podstawie pomówień, co jest niezgodne ani z konstytucją RP,
    ani z prawem.

    No to dajcie policji jeszcze więcej swobody. Wtedy biednego, pomawianego
    gościa, który się broni od razu kropną na progu na oczach dzieci a jego mózg
    rozpryśnie się po ścianach i twarzach rodziny.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 195. Data: 2005-01-04 18:14:18
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    > Grzegorz Kruk, Ph.D. napisał(a):
    >
    > [...]
    >
    > To po kiego czorta sie wymadrzasz???

    Bo to, że w USA jest teraz coraz mniej swobód według pana, dzięki pewnie
    ruskiej mafii, która tam rządzi, to nie oznacza, że w Polsce muszą brać z
    nich przykład.

  • 196. Data: 2005-01-04 18:20:47
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Drogi Leszku, skoro uwazasz, ze nie powinienem karmic trola to
    > dobrze. Metody jednak jakie stosujesz przypominaja mi metody
    > stosowane przez panow z Samoobrony polegajace na blokowaniu
    > drog... I to mi sie bardzo nie podoba. Swoja droga zapytam
    > czemu sam to robisz?

    Odpowiem, jeśli Ty odpowiesz, w jakim szczytnym celu dyskutujesz z
    niereformowalnym idiotą?

    Pzdr
    Leszek

  • 197. Data: 2005-01-04 18:27:03
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Leszek napisał(a):

    [...]

    > Odpowiem, jeśli Ty odpowiesz, w jakim szczytnym celu dyskutujesz z
    > niereformowalnym idiotą?

    Odpowiadajac pytaniem na pytanie po prostu w pewien sposob
    trolujesz ;P

    Proponuje kompromis - splonkuje doktoraka pod warunkiem, ze nigdy
    juz nie bedziesz wysylal tych diabelkow ani zadnych innych
    wielokrotnych apelow o niedokarmianie troli - stoi?

    j.

  • 198. Data: 2005-01-04 18:30:08
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Proponuje kompromis - splonkuje doktoraka pod warunkiem, ze nigdy
    > juz nie bedziesz wysylal tych diabelkow ani zadnych innych
    > wielokrotnych apelow o niedokarmianie troli - stoi?

    Niech Ci będzie;)

    Pzdr
    Leszek

  • 199. Data: 2005-01-04 18:33:14
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > Ode mnie np otrzymali by srubokret i teraz prosze mi podac podstawe prawna
    > ktora zezwoli
    > im odmowic i tak p prostu zabrac caly komputer,

    Podstawa ta sama która pozwala im zabrać dysk.

    > oo widze ze zlapales kilka slow od mojego idola z BARu

    Mam ze dwa razy tyle lat co ty smarku, więc jeszcze w życiu wiele nowych
    zwrotów usłyszysz.
    Ale grunt, że się uczysz. Może jeszcze wyjdziesz na ludzi;)

    Leszek

  • 200. Data: 2005-01-04 18:44:08
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia 4 Jan 2005 18:55:02 +0100, januszek <j...@p...irc.pl> napisał: