  • 131. Data: 2007-05-17 23:18:23
    Temat: Re: Policja zabiera komputer - brak rejestru plikow - co dalej?
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Wrak Tristana napisał:
    [..]
    > Pozbawienie potencjalnych zysków TEŻ jest wg mnie przestępstwem. Jeżeli

    Daj już spokój wstydu sobie oszczędź. Kradzież to kradzież i nic z tym
    nie ma wspólnego "pozbawienie potencjalnych zysków".

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 132. Data: 2007-05-18 03:15:42
    Od: poreba <d...@p...com>

    Dnia Thu, 17 May 2007 21:41:20 +0200, Wrak Tristana napisał(a):

    > nie każdy rodzaj oprogramowania może się rozwijać w modelu
    > OpenSource./.../ Zaprawdę powiadam Ci, nie jest możliwe zastosowanie
    > modelu OpenSource do każdego rodzaju oprogramowania.
    Z ciekawości zapytam: jakie to modele, w których OS jest niemożliwym do
    zastosowania?

    --
    pozdro
    poreba

  • 133. Data: 2007-05-18 03:18:40
    Od: poreba <d...@p...com>

    Dnia Thu, 17 May 2007 21:31:02 +0200, Wrak Tristana napisał(a):

    > Pozbawienie potencjalnych zysków TEŻ jest wg mnie przestępstwem. Jeżeli
    > będziesz jechał do klienta a ja Cię zatrzymam celowo, żebyś nie
    > dojechał, zapewne mnie zaskarżysz.
    A jak sądzisz, na który art. kk można się powołać w doniesieniu do organów
    ścigania?

    --
    pozdro
    poreba

  • 134. Data: 2007-05-18 10:27:29
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    > Ale nie o kradzież.

    od strony molranej jest kradzieza a tu masa osob probuje wmowic
    wszystkim ze nie jest, i szczerze watpie by procz Arka ktorys
    mowil to dlatego ze jego zdaniem nie ma odpowiedniego przepisu (a moim
    zdaniem jest).

    To co Jotte pisze to rzezcywsice czesto przez niego
    powielnay belkot (i jeszcze przy tym probuje sie wywyzszyc, jakby odkryl
    ameryke) , juz dawno zostalo napsiane na grupie ze od strony technicznej
    ta 'kradziez' wyglada zupelnie inaczej, nie zmienia to faktu ze sie
    korzysta z cudzej pracy nie placac za te usluge wiec pozbawai sie
    relaneych zyskow autora softu. (zanzaczam poraz kolejny uzywajac tego
    progrmu nie uzywajac alternatywy)

    P.

    --
    "W dniu radosnym zmartwychwstania niechaj układ Cię osłania. Niech Cię
    czeka samo dobro, niech los strzeże Cię przed Ziobrą, niech Cię CBA nie

  • 135. Data: 2007-05-18 10:42:57
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f2jv29$7sh$1@inews.gazeta.pl Sowiecki Agent
    .pl> pisze:

    > To co Jotte pisze to rzezcywsice czesto przez niego
    > powielnay belkot (i jeszcze przy tym probuje sie wywyzszyc, jakby odkryl
    > ameryke)
    Ty chyba masz jakieś nie do końca uświadamiane kompleksy, chłopino.
    Ale mogą być one uzasadnione, bo - fakt - inteligencją absolutnie nie
    grzeszysz.

    --
    Jotte

  • 136. Data: 2007-05-18 11:19:06
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    .pl> pisze:

    > Ty chyba masz jakieś nie do końca uświadamiane kompleksy, chłopino.

    to nie ja usiluje obrazic kazdym postem swego rozmowce

    > Ale mogą być one uzasadnione, bo - fakt - inteligencją absolutnie nie
    > grzeszysz.

    i kto to mowi

    P.

  • 137. Data: 2007-05-18 16:44:39
    Temat: Re: Policja zabiera komputer - brak rejestru plikow - co dalej? [OT]
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f2k231$ks0$1@inews.gazeta.pl Sowiecki Agent
    .pl> pisze:

    > to nie ja usiluje obrazic kazdym postem swego rozmowce
    Twoje opinie są dla mnie bez znaczenia.
    Poza tym ty nie możesz nikogo obrazić.

    > i kto to mowi
    Ja, smarkaczu.
    I wstań jak piszesz do mnie.

    --
    Jotte

  • 138. Data: 2007-05-18 17:29:52
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 17 maja 2007 23:30
    (autor Gotfryd Smolik news
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <Pine.WNT.4.64.0705172328100.3016@athlon64>):

    > Ale to nie znaczy że ma byc uznane za KRADZIEŻ!

    Jak zwał tak zwał... Przestępca zabiera kasę, więc kradnie

    > Niby co, morderstwo też jest "kradzieżą"?

    Nie, bo nie zabiera kasy.

    > Ale nie o kradzież.

    Zapewne nie.... Ale generalnie jest to forma kradzieży.

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    Jeśli chcesz się dowiedzieć jak nieskutecznie spamować,
    napisz tu: s...@s...net.pl lub t...@...pl

  • 139. Data: 2007-05-18 17:42:22
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 17 maja 2007 21:58
    (autor Jasko Bartnik
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <op.tshlrwsfrgp2nr@sempron>):

    > Niestety. Nad tym ubolewam. Trudno, prawa rynku.

    Nie tyle rynku co charakteru produktu.

    > Znacznie wiecej. Mozna zaczac od dystrybucji linuxa,
    > przejsc przez
    > openoffice i skonczyc na masie drobnego softu z prymitywna strona
    > internetowa i duzym banerem "donate".

    Tak.... I donacje są odwrotnie proporcjonalne do rozmiaru banera....
    Zazwyczaj to te projekty dostają zero.

    > Te okolice.

    No to wyjaśniam że te okolice to część (uwaga, podkreślam _część_) możliwych
    produktów i ta część do dzisiaj taka jest.

    > Tuz przed wejsciem na rynek Windows 1.0.

    No tuż przed wejściem na rynek Windows 1.0 to chyba była złota era
    jabłuszek, a one to dość silnie, silniej niż MS, są korporacyjnie
    komercyjne. No i sam ms z DOSem też nie dawał darmo...

    > Prawda. Ale nie samym hobby czlowiek zyje. Dla programistow jest chociazby
    > serwis rent-a-coder.

    No i? No i będziesz robił wynajęte a nie OS. A nawet jak to wynajęte będzie
    OS to i tak masz tylko promil takich przypadków.

    > A moze przeciez zawodowo byc nauczycielem fizyki w
    > gimnazjum :)

    Oczywiście że można. Ale wiesz, świat nie potrzebuje wyłącznie programików
    do obliczania prędkości czy innych takich, które można napisać na dużej
    przerwie.

    > Ale, przynajmniej w teorii, placacy na ZUS i NFZ ma z tego jakies korzysci
    > :)

    Tak samo z płacenia ZAiKSom i innym... W teorii masz kupę korzyści...

    > Przy cenie tego programu to bardziej prawdopodobne by bylo stwierdzenie:
    > "jakby nie ukradl to by nie kupil".

    To by nie kupił... Ale skoro by nie kupił --> może się bez niej obejść -->
    może jej nie kraść. Więc nie kradnie. A skoro kradnie --> nie może się bez
    niej obejść --> zapłaci.

    To nie jest chleb i woda.... Tego nie trzeba kraść żeby nie umrzeć z głodu.

    > Ale jest sporo tanszych programow.
    > Nero widze na allegro za kilka zlotych... ciekawe gdzie jest haczyk.

    Pewnie to te oemy z nagrywarek

  • 140. Data: 2007-05-18 18:27:30
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Arek <a...@e...net> writes:

    > Ja też. Niczym się to nie różni. Czy mp3 czy oprogramowanie czy
    > cokolwiek innego, kradzieżą jest tylko piractwo, NIGDY używanie
    > przez odbiorcę tych utworów.

    Jest licencja.