  • 141. Data: 2007-05-18 18:28:53
    Temat: Re: Policja zabiera komputer - brak rejestru plikow - co dalej?
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Sowiecki Agent <p...@t...gazeta
    .pl> writes:

    [...]

    > A wszelkie shareware po skonczeniu terminiu waznosci oczywiscie pod
    > prawo k. nie podpadaja, no chyba ze stosujemy cracki ktore niszcza
    > skuteczne zabeizpieczenia (np grzebia w exe)

    Cracki to jest chyba ingerencja w dzieło.

  • 142. Data: 2007-05-18 18:30:32
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Sowiecki Agent <p...@t...gazeta
    .pl> writes:

    > idac tym rozumowaniem moglbys stwierdzic ze wlasciciel fabryki ktora
    > ktos sfajczyl nie mialby prawa domagac sie od podpalacza zwrotu
    > korzysci z produkcji ktore by osiagnal gdyby podpalacz jej nie
    > podpalil

    Jeśli podpalacz fabryki ma zainstalowane na swoim komputerze
    nielegalne oprogramowanie, to zawsze można go zaskarżyć.

  • 143. Data: 2007-05-18 18:31:38
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    .pl> napisał(a):

    > Takie straty latwo oszacowac. Dla mnie graniczy z cudem wycenienie
    > zrobienia sobie nielegalnej kopii programu.

    To się chyba wycenia jako wielokrotność kosztu nabycia programu
    w sposób legalny.

  • 144. Data: 2007-05-18 18:32:36
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole> writes:

    [...]

    > Ja mam np. potrzebe na Borlada najnowszego. Tak sie sklada, ze nie
    > moge z miejsca wylozyc ponad 10 tys. zl. Sugerujesz, ze jestem
    > zlodziejem? W koncu z mojego powodu firma stracila te 10 tys. zl.

    Straciła? To nie otrzymali zamówionego oprogramowania?

  • 145. Data: 2007-05-18 18:34:14
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Piotr Dembiński napisał:
    > Jest licencja.

    Nie ma czegoś takiego jak licencja na używanie utworu.
    Istnieje tylko licencja na eksploatację utworu.

    Albo rozmawiamy na pewnym poziomie znajomości tematu, albo nie ma to
    sensu. Taki makaron na uszy jak "licencja na używanie" to mogą nawijać
    nieświadomej niczego gawiedzi bojącej się rogatego diabła na ostrzu
    szpilki, ale proszę... nie w takich dyskusjach.

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 146. Data: 2007-05-18 18:34:15
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:87ps4yaslh.fsf@hector.domek "Piotr Dembiński"

    > Oczywiście. Oprogramowanie jest często utworem o wiele bardziej
    > skomplikowanym i trudniejszym do uzyskania, niż samochód.
    Nie sądzę.
    Ale i nie o to mi chodziło.

    --
    Jotte

  • 147. Data: 2007-05-18 18:34:34
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    [...]

  • 148. Data: 2007-05-18 18:36:13
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Sowiecki Agent <p...@t...gazeta
    .pl> writes:

    [...]

    > a gdzie za 60 zl mozna kupic komputer ? :)

    Można -- poleasingowy.

  • 149. Data: 2007-05-18 18:36:50
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Sowiecki Agent
    .pl> writes:

    [...]

    > win 98 mzoesz kupic za grose na allegro

    Raczej nie.

  • 150. Data: 2007-05-18 18:39:59
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Michał <b...@b...pl> writes:

    > ^^^^^^^^^
    >
    > Czyli jak, nie odpowiesz na pytania z wcześniejszego posta? To
    > tylko taka potwarz z głupia frant?

    GNU Free Software Soudation.