  • Data: 2019-02-10 18:54:26
    Temat: Re: Policja z kamerami
    Od: the_foe <t...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-02-10 o 11:30, Shrek pisze:

    > Problem w tym, że tortury Stachowiaka się nagrały i nie wystarczyło to
    > do postawienia właściwego zarzutu.
    >
    > Nie ma się co oszukiwać - policja jest zbrojnym ramieniem państwa
    > (obecnie partii) i jeśli państwo oczekuje naginania prawa przez
    > kulsonów, to musi im zapewnić bezkarność. I zapewnia.
    >
    > Shrek

    te kamery nic nie zmienią.
    Ba! nawet pogorszą sytuację, bo Policja bedzie miała materiał do swojej
    narracji, reszta "się nie nagra", "uszkodzi w czasie zgrywania" i inne
    pierdolamento. Przecież na dziś Policja reaguje wrogo wobec świadków
    nagrywajacych interwencję. Policjanci chca działać anonimowo. Tu się
    sprawdza trawestacja, nie ważne co filmują istotne kto trzyma kamerę. To
    jest jakaś ucieczka do przodu obecnego reżimu, ale to tylko słaba
    podkładka, ze coś robią.

    --
    @foe_pl