  • 1. Data: 2005-04-24 21:22:41
    Temat: Policja w Podkowie Leśnej.
    Od: Ernest <e...@p...fm>

    Zeszlego lata czesto jezdzilem w nocy rowerem po Podkowie i nie raz
    natrafialem na radiowoz stojacy pod sklepem spozywczym na glownej ulicy
    a w srodku dwoch spiacych policjantow :). Zazwyczaj bylo to w godz. 1-3
    w nocy.
    I teraz moje pytanie, co grozi takim policjantom i gdzie zglaszac takie
    wyczyny, jakie sa szanse ze dostana po nosie od przelozonych i czy
    lepiej spisac np. nr rejestracyjny, godzine, bo pewnie beda sie wypierac.

    E.

  • 2. Data: 2005-04-24 21:31:55
    Temat: Re: Policja w Podkowie Leśnej.
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Ernest" <e...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > wyczyny, jakie sa szanse ze dostana po nosie od przelozonych i czy lepiej
    > spisac np. nr rejestracyjny, godzine, bo pewnie beda sie wypierac.

    robisz zdjecia, najpeiej jak wczeniej chleja, i do wojewodzkiej wysylasz
    (kopie do TVN z kserem
    dowodu doreczenia ) :) Albo idziesz z dyktafonem zglosic osobiscie, a
    pozniej w tvnie czy na polsacie
    w prograach reporterskich sprawdza czy zpstaly wyciganiete wnioski z tego :)
    a temat medialny moim zdaniem.

    p.

    --
    http://www.love-office.com/forum/
    ... miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...

  • 3. Data: 2005-04-24 21:55:30
    Od: mondo <a...@l...com>

    Ernest wrote:
> [...]
    > wyczyny, jakie sa szanse ze dostana po nosie od przelozonych i czy
    > lepiej spisac np. nr rejestracyjny, godzine, bo pewnie beda sie wypierac.

    Lepiej najpierw sfilmuj z odleglosci dobra kamera. Przy dzisiejszej
    technologii to drobnostka.

    Poza tym, to co dziwnego? Moze i lepiej ze sobie spia, byle tylko byli
    pod reka w razie potrzeby. Strazacy tez spia na sluzbie.

  • 4. Data: 2005-04-24 22:16:26
    Od: "Kuba-RPM" <K...@C...waw.pl>

> [...]
    > pozniej w tvnie czy na polsacie
    > w prograach reporterskich sprawdza czy zpstaly wyciganiete wnioski z tego

    mozna w Polsce robic zdjecie funkcjonariuszowi na sluzbie ?
    mailem kiedys z tego powodu mala awanture we Francji bo sie okazalo ze tam
    nie mozna...

    --
    pozdrawiam,
    Kuba

  • 5. Data: 2005-04-24 22:19:21
    Od: "Bartek" <a...@s...pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:d4h386$p11$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > pozniej w tvnie czy na polsacie
    > w prograach reporterskich sprawdza czy zpstaly wyciganiete wnioski z tego

    kurcze spią, no trudno, ja bym z tego takiej afery nie robil, to tez sa
    ludzie, tak na nich najezdzamy ale sa cholernie potrzebni

  • 6. Data: 2005-04-24 22:19:54
    Od: mondo <a...@l...com>

    Kuba-RPM wrote:

    > mozna w Polsce robic zdjecie funkcjonariuszowi na sluzbie ?

    nie mozna. Jest za to kara trzech zdrowasiek za pierwszy raz.
    Recydywisci dostaja pielgrzymke do Czestochowy. Na kolanach!
    ;-)

  • 7. Data: 2005-04-24 22:20:49
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Kuba-RPM napisał(a):

    > mozna w Polsce robic zdjecie funkcjonariuszowi na sluzbie ?

    Można, tylko nie w Łodzi. Tamtejsi mają zastrzeżenia ;-)

    > mailem kiedys z tego powodu mala awanture we Francji bo sie okazalo ze tam
    > nie mozna...

    Wiesz, Francja to generalnie dziwny kraj :-P

    M.

  • 8. Data: 2005-04-24 22:22:23
    Od: mondo <a...@l...com>

    Maciej Bebenek wrote:

    > Można, tylko nie w Łodzi. Tamtejsi mają zastrzeżenia ;-)

    > Wiesz, Francja to generalnie dziwny kraj :-P
    >
    > M.

    Tam nawet zaby jedza...

  • 9. Data: 2005-04-24 22:30:50
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > :)
    >>
    > kurcze spią, no trudno, ja bym z tego takiej afery nie robil, to tez sa
    > ludzie, tak na nich najezdzamy ale sa cholernie potrzebni

    potrzebni sa Ci ktorzy sluza obywatelom a nie Ci ktorym obywatele sluza
    P.

  • 10. Data: 2005-04-24 23:43:58
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Kuba-RPM wrote:

    > mozna w Polsce robic zdjecie funkcjonariuszowi na sluzbie ?
    > mailem kiedys z tego powodu mala awanture we Francji bo sie okazalo ze tam
    > nie mozna...

    Francja to dziwny kraj - tam nie możesz krzyżyka sobiena szyję założyć
    idąc do szkoły ;-)