  • 1. Data: 2005-04-24 19:24:28
    Temat: policja moze wszystko
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    wystarvczy donos na cokolwiek......przyjda zrobia kipisz i juz masz sprawe
    za cokolwiek i zabrane pieniadze.
    w polsce policja jest ponad prawem.

    --
    j...@p...pl
    gg: 207344

  • 2. Data: 2005-04-24 19:44:18
    Temat: Re: policja moze wszystko
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Jacek23 napisał:
    > wystarvczy donos na cokolwiek......przyjda zrobia kipisz i juz masz sprawe
    > za cokolwiek i zabrane pieniadze.
    > w polsce policja jest ponad prawem.

    Ale o co chodzi ?

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 3. Data: 2005-04-24 19:57:59
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    O to ze jak cos im sie nie podoba , a Ty jestes wg. prawa oki, to i tak cos
    znajda zeby cie udupic, a jak nie znajda to zalatwia to inaczej.....w
    praktyce nie musza zalatwiac tego inaczej bo i tak cos znajda:(

    --
    j...@p...pl
    gg: 207344

  • 4. Data: 2005-04-24 20:26:39
    Od: Damian Pawelczuk <p...@a...pl>

    Jacek23 napisał(a):

    > O to ze jak cos im sie nie podoba , a Ty jestes wg. prawa oki, to i tak cos
    > znajda zeby cie udupic, a jak nie znajda to zalatwia to inaczej.....w
    > praktyce nie musza zalatwiac tego inaczej bo i tak cos znajda:(

    znaczy sie miales tak?

    --
    Damian Pawelczuk
    http://prace.civ.pl - jedyne takie forum w Polsce

  • 5. Data: 2005-04-24 20:27:14
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Nie mialem ale slyszalem od kumpla ktory ma znajomego policjanta.

    --
    j...@p...pl
    gg: 207344

  • 6. Data: 2005-04-24 20:41:39
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

> [...]

    > znajda zeby cie udupic, a jak nie znajda to zalatwia to inaczej.....w
    > praktyce nie musza zalatwiac tego inaczej bo i tak cos znajda:(

    Inaczej... ?

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 7. Data: 2005-04-24 20:54:43
    Od: Damian Pawelczuk <p...@a...pl>

    Jacek23 napisał(a):

    > Nie mialem ale slyszalem od kumpla ktory ma znajomego policjanta.

    eee, slyszales od kumpla, ktory ma kumpla
    takie tam gadanie

  • 8. Data: 2005-04-24 21:41:17
    Od: "Pawcio" <1...@n...spamowcow>

    Użytkownik "Jacek23" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
    > wystarvczy donos na cokolwiek......przyjda zrobia kipisz i juz masz sprawe
    > za cokolwiek i zabrane pieniadze.
    > w polsce policja jest ponad prawem.

    Ja sie tu osatnio załamuje.Coraz głupsze posty.
    Chyba czas sobie jakąs plonkownice sprawić.Może ktoś coś polecić do outlook expressa?

  • 9. Data: 2005-04-24 21:47:48
    Od: "Miss" <l...@i...pl>

    a moze mi ktos powie ze jest inaczej ?

  • 10. Data: 2005-04-24 21:56:52
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Pawcio" <1...@n...spamowcow> napisał w
    wiadomości news:d4h42a$mi7$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
    >

    >Ja sie tu osatnio załamuje.Coraz głupsze posty.
    >Chyba czas sobie jakąs plonkownice sprawić.Może ktoś coś polecić do outlook

    bystrosci nie kupisz, pozostaje F1

    P.

    --
    http://www.love-office.com/forum/
    ... miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...