  • 11. Data: 2011-02-23 14:09:15
    Temat: Re: Policja robi z obywateli idiotów?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-02-23 15:00, Henry(k) pisze:

    > Ktoś się pomylił przepisując, albo był głupi i wziął przeliczył to na
    > działki jakiegoś twardego narkotyku którego trzeba tylko mg na działkę (ja
    > też nie wiem ile trzeba marihuany na jednego skręta).
    > Zdarza się... ale wykrył błąd i go usunął ze strony. Zaś PesTYcyD kręci z
    > tego aferę powołując się na coś czego już nie ma - i tego już nie odkręci.
    > To już nie pierwszy przypadek, że ktoś powołuje się na bzdury z internetu
    > oznajmiając to grzmiącym głosem, jakby już było po ogłoszeniu wyroku.

    Nadal nie rozumiem oskarżania Pestycyda. A ślad błędu policji przecież
    pozostał i w tym wątku.

    --
    Liwiusz

  • 12. Data: 2011-02-23 14:15:18
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Wed, 23 Feb 2011 05:30:16 -0800 (PST), Łukasz Jamroz napisał(a):

    > Idiote to ty z siebie zrobiles w tym momencie. I policjanci z samych
    > siebie jak zwykle,, przypomina sie przypadek gdzie w programie
    > graficznym powielili "dzialke" czegos tam. Ale to chyba od dawna
    > wiadomo kto tam pracuje... Szkoda ze nikt z tym nic nie robi.

    Policjanci? Od kiedy policjantów interesuje ilość "porcji konsumenckich"?
    Myślałem że karze się za posiadanie, ewentualnie uznaje ich ilość za
    "znaczną" (mimo tych "170 porcji" autor artykułu jednak nie uznał tej
    ilości za znaczną). Więc wszelkie przeliczenia gramów na porcje nie mają
    żadnego znaczenia.

    Henry

  • 13. Data: 2011-02-23 14:24:43
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > (ja
    > też nie wiem ile trzeba marihuany na jednego skręta).

    Dobry skret to z pol grama. Jak palisz z lufki to z grama masz 6 kulek -
    porcji.

    Dysiek

    Dysiek

  • 14. Data: 2011-02-24 06:42:45
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Dysiek" <b...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Dobry skret to z pol grama. Jak palisz z lufki to z grama masz 6 kulek -
    > porcji.

    Patrz jako obeznany...

  • 15. Data: 2011-02-24 08:07:41
    Od: mi <m...@o...pl>

    On 24.02.2011 07:42, Misiek wrote:
    > Patrz jako obeznany...

    W państwie, które dotąd nie osądziło większości zbrodniarzy
    stalinowskich (a którzy wciąż otrzymują podwyższone emerytury), nie
    znalazło sprawców większości mordów politycznych ani nie zostali
    pociągnięci do odpowiedzialności mocodawcy ani prokuratorsko-sądowi
    ochraniacze... wisi mi co i dlaczego on pali.

    Jeśli za sprawą czerwonego propagandysty mamy się odpieprzyć od generała
    bezpośrednio nadzorującego komuszy mord ('70) to mówię ci: odpieprz się
    od palaczy trawki.

    mi

  • 16. Data: 2011-02-24 08:31:48
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Patrz jako obeznany...

    Nie wstydze sie, ze wiem troche o trawie. Wstydze sie natomiast, ze panstwo
    w ktorym zyje feruje wyroki za posiadanie nawet najmniejszej ilosci ziela,
    ktore (patrz raport WHO) jest mniej szkodliwe niz alkohol, nikt po nim nie
    zachowuje sie agresywnie i do tego nie mozna go przedawkowac.

    Dysiek

  • 17. Data: 2011-02-24 08:44:14
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 24.02.2011 09:31, Dysiek pisze:

> [...]
    > ktore (patrz raport WHO) jest mniej szkodliwe niz alkohol, nikt po nim nie
    > zachowuje sie agresywnie i do tego nie mozna go przedawkowac.

    Cóż, władzuchna musi mieć kogoś lub coś, co można wskazywać jako ZŁO.

    Trzeba jakoś odwracać uwagę społeczeństwa od tego, że politycy z
    definicji kłamią i marnotrawią społeczną kasę, wymiar sprawiedliwości
    jest skorumpowany oraz niekompetentny.

    Zamiast zalegalizować te wszystkie "używki" i je zwyczajnie opodatkować,
    a przy okazji praktycznie zlikwidować przestępczość w tej dziedzinie,
    lepiej podnieść VAT i od czasu do czasu zrobić jakąś "akcję" z
    likwidacją czyjejś cieplarni.

    Przepisy są o tyle kretyńskie, że jak masz pole, wysieje ci się trochę
    maku z sąsiedniej łąki, a jakiś skurwiel zrobi donos - to masz przesrane.

    Tylko że to nie tylko u nas... Póki ludzie nie zmądrzeją i ci wszyscy
    kłamcy i hipokryci nie zostają w taki czy inny sposób wyeliminowani -
    będzie tak jak jest.

  • 18. Data: 2011-02-24 11:30:01
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

> [...]
    > ilosci ziela, ktore (patrz raport WHO) jest mniej szkodliwe niz alkohol,
    > nikt po nim nie zachowuje sie agresywnie i do tego nie mozna go

    Oj to malo wiesz o "trawie" :-)
    czy wiesz ze wypalenie jednego skreta trawki powoduje zatrucie organizmu
    takie, ze z np. mózgu szkodliwe substancje sa wydalane przez... tydzien?
    Tak tak, siedem dni.
    Marichuana - czy tego chcesz czy nie - jest narkotykiem, a jako takowy jest
    zabroniona w Polsce. Zarowno jej posiadanie, dystrybucja. zachowanie po
    marichuanie jest takie jak aktualnie Twoj stan emocjonalny. Jestes wesoly
    palac trawke? Ona spoteguje twoja wesolosc. Jestes przygnebiony? Ona i to
    spoteguje. Jestes aktualnie pobudzony i agresywny? Zwiazki zawarte w marysce
    spoteguja i ten stan, wiec nie mow mi ze po marichuanie nikt nie zachowuje
    sie agresywnie. Najwyrazniej na prawde malo wiesz o tym narkotyku.

  • 19. Data: 2011-02-24 11:33:39
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Andrzej Ława" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    wiadomości news:ik55p0$k2p$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    >
    > Trzeba jakoś odwracać uwagę społeczeństwa od tego, że politycy z
    > definicji kłamią i marnotrawią społeczną kasę, wymiar sprawiedliwości

    Widzales "uczciwego" polityka?
    Niestety, wladza uderza do glowy. zawsze tak bylo, jest i bedzie - obojetnie
    czy u steru wladzy bedzie PIS, PO, SLD, PSL czy jakakolwiek inna nacja
    polityczna. Zawsze bedziemy narzekac ze jest zle, a "moglo byc inaczej".
    Zawsze, w kazdym programie partii znajdziemy cos co nam nie pasuje.

> [...]
    > a przy okazji praktycznie zlikwidować przestępczość w tej dziedzinie,
    > lepiej podnieść VAT i od czasu do czasu zrobić jakąś "akcję" z

    I powinni likwidowac. Legalizacja narkotykow do niczego dobrego nie
    doprowadzi.
    A "czarna strefa" po legalizacji - myslisz ze nie bedzie istniec? hehehe
    naiwne myslenie.

  • 20. Data: 2011-02-24 11:49:36
    Temat: [OT]Re: Policja robi z obywateli idiotów?
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (24.02.2011 12:30), Misiek wrote:

> [...]
    > Tak tak, siedem dni.
    > Marichuana - czy tego chcesz czy nie - jest narkotykiem, a jako takowy

    Szkoda że nie jest zabronione pisanie na grupy bez uprzedniej
    konsultacji ze słownikiem ortograficznym.

    p. m.