  • 21. Data: 2006-05-15 16:52:44
    Temat: Re: Policja i źle parkujący kierowcy
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Lipton napisał(a):
    > Nie, bo masz taryfikator.

    przyniesiony na kamiennych tablicach
    nie wspominając o tym, że wręczenie mandatu nie jest obowiązkowe

    KG

  • 22. Data: 2006-05-15 17:55:51
    Od: "Gryngol" <j...@p...onet.pl>

    masz klucze przy sobie???? no to kluczyk w dłoń i sie przeciskaj miedzy zle
    zaparkowanymi samochodami:))
    to wersja hardcorowa:))

    GRYNGOL
    Vectra B 2.0 16v Steinmetz

    www.vectra-unlimited.pl

  • 23. Data: 2006-05-15 18:17:52
    Od: "Lipton" <l...@w...pl>

    > nie wspominając o tym, że wręczenie mandatu nie jest obowiązkowe

    Dostajesz wezwanie i tyle.

    --
    /kl
    ~~~

  • 24. Data: 2006-05-15 19:25:55
    Od: "Lawrens Hammond" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Gryngol" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > masz klucze przy sobie???? no to kluczyk w dłoń i sie przeciskaj miedzy
    zle
    > zaparkowanymi samochodami:))
    > to wersja hardcorowa:))

    Niby tak, ale w tym momencie było by to zniżeniem się do poziomu tych
    parkujących kozich bobów.
    BTW. Polecam serwis http://www.nieparkuj.pl, chyba mu podeślę garść
    zrobionych ostatnio fotek... Niektóre przypadki w tym serwisie, to gorzej,
    niż "blondynka".

    --
    LH
    Na pohybel spamerom...

  • 25. Data: 2006-05-15 19:29:38
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    On 2006-05-14, jaQbek <j...@s...eu> wrote:

    > Użytkownik "jaQbek" <j...@s...eu> napisał w wiadomości

    > Zapomniałbym. Pierwsze co to poradzili mi zadzwonić z tym do Straży Miejskiej.
    > Więc zadzwoniłem. Na co dostałem informację, że "takich zgłoszeń to mają tysiące
    > i może kiedyś przyjadą, ale nie dają gwarancji".

    Teraz jest akcja "pieszy", we wszystkich innych przypadkach obywatele
    jak chcą mogą sami wymierzyć mandat, bo służby zajęte są czym innym.

    Ale jak się skończy akcja "pieszy" to też nie licz, że ktoś się zajmie
    parkującymi idiotami. Nie zajmie się, bo to wymaga większego wysiłku
    niż legitymowanie mojego męża jadącego do pracy, bo wiadomo, że zwykle
    skończy się to użeraniem z krzykliwym chamem, więc bezpieczniej
    wylegitymować uczniów liceum czekających na metro. Nie zajmie się, bo
    nie wiadomo, kto zaparkował, Masa, Kiełbasa, czy inny poseł i nie
    warto ryzykować. Nie zajmie się, bo przecież wszyscy tak parkują, pan
    policjant tak parkuje, żona pana policjanta tak parkuje i szwagier
    też, więc nie ma co robić kreciej roboty.

    Z tego samego powodu kary za jazdę po pijaku są tak śmiesznie niskie,
    choć prawo pozwala na większe, bo pan sędzia też kiedyś może wpaść,
    więc w jego interesie jest, by tradycyjnie kary były jak najniższe.

    Renata

  • 26. Data: 2006-05-15 20:07:03
    Od: Krzysztof Olszak <o...@k...pl>

    Użytkownik jaQbek [z pracy] napisał:

    > To jak, forwardnąć to do naczelnika działu prewencji, gdzie tych dwóch
    > policjantów pracuje, do drogówki, czy do rzecznika ?

    Napisz oficjalne pismo, przeslane listem poleconym do Komendy
    Stolecznej. Beda musieli to oficjalnie przeczytac i odpowiedzec. A w
    kazdej innej postaci nie musza. Kopie pisma z informacja o co chodzi
    wyslij do Gazety Stolecznej, ta ostatnio pisze o superakcjach policji
    ("Pasy" czy jak sie to polowanie na pieszych nazywa), beda mieli
    dodatkowy material.

    Krzysztof

  • 27. Data: 2006-05-15 20:10:36
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Lipton napisał(a):

    > Dostajesz wezwanie i tyle.

    chyba nie zrozumiałeś

    KG

  • 28. Data: 2006-05-15 21:29:14
    Od: "Lipton" <l...@w...pl>

    > chyba nie zrozumiałeś

    Moze i tak. Niemniej nie mam czasu na analizowanie twoich madrosci
    zyciowych. Wszyscy dostali mandaty wtedy i tyle. A czy mogly byc wyzsze, to
    mi to zwisa i powiewa... A teraz analizuj to sobie z JaQbkiem dalej :>

    --
    /kl
    ~~~

  • 29. Data: 2006-05-15 23:09:09
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:slrne6hlnk.8sh.Renata.Golebiowska@90-mo5-2.acn.
    waw.pl...
    > Z tego samego powodu kary za jazdę po pijaku są tak śmiesznie niskie,
    > choć prawo pozwala na większe, bo pan sędzia też kiedyś może wpaść,
    > więc w jego interesie jest, by tradycyjnie kary były jak najniższe.

    Pan sędzia to ma na takie przypadki immunitet sędziowski.

  • 30. Data: 2006-05-16 06:05:49
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    On 2006-05-15, Marcin Wasilewski <j...@a...pl> wrote:

    > Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> napisał w
    > wiadomości news:slrne6hlnk.8sh.Renata.Golebiowska@90-mo5-2.acn.
    waw.pl...

    > Pan sędzia to ma na takie przypadki immunitet sędziowski.

    Serio pan sędzia może bezkarnie jeździć po pijanemu?

    Pan sędzia ma też pana brata, pana szwagra, synka-drechola i cały
    łańcuszek znajomych.

    Renata