    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Policja i jej odpowiedzialność
    Date: Tue, 14 May 2019 10:06:03 +0200

    dyskusyjnych:vuoCE.101380$V...@f...ams1...
    On 2019-05-13, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Bombach.

    >Technicznie za to mogą mieć spory problem, aby namierzyć.

    Jak z wiekszoscia przestepstw - gdyby bylo latwo namierzyc, to by
    przestepcow nie bylo :-)

    nny-rokicinskiej-policja-to-byla-pomylka
    ,policja-w-domu-dziennikarki-trojki.html

    >To jest lepsze: "Jak doszło do pomyłki? Policjanci poszukiwali w tym
    >samym mieście kobiety o tym samym imieniu"
    >Dodajmy, że to Anna.
    >Ale nie rozumiem co to ma do bomb na maturach :)

    Nic, za to ma w temacie policja i odpowiedzialnosc.

    Z kolei nie widze zwiazku bomb maturalnych z odpowiedzialnoscia
    policji.
    Dopiero jak zaczna aresztowac na slepo, to bedzie.

    >Adres nie był omyłkowy. Zgadzało się, to była Anna.

    >Wątpię jakoś.

    Czyli co - z automatu wystawia nakaz, bo kulsony kogos przeszukaly ?
    Cos mi sie to kloci z prawami obywatela ...

    J.