  • 1. Data: 2019-05-11 06:20:50
    Temat: Policja i jej odpowiedzialność
    Od: Shrek <...@w...pl>

    Czy policja ponosi jakąkolwiek odpowiedzialność za swoje działania.

    Z ostatnich doniesień - sąd uznał, że napis konstytucja na koszulce
    nikogo nie znieważa - policja była innego zdania i wpadła rano z wizytą
    do autora. Wcześniej celebryta kulson (aspirant OIDP młodszy)
    bezpodstawnie, jak się okazało, dokonał bohaterskiego (z przewagą
    liczebną) zatrzymania jakiejś laski. Za niesłuszne aresztowanie należy
    się odszkodowanie - za 48, albo wizytę z rana coś się należy, albo
    policjantom grozi, czy mogą sobie bezkarnie robić co chcą w ramach
    policji politycznej?

    Ciekawe czy znajdą tych od bomb na maturach czy będzie jak z silnym
    pedałem... Państwo z tektury.

    Shrek

  • 2. Data: 2019-05-11 06:57:55
    Temat: Re: Policja i jej odpowiedzialność
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-05-11, Shrek <...@w...pl> wrote:
    > Ciekawe czy znajdą tych od bomb na maturach czy będzie jak z silnym
    > pedałem... Państwo z tektury.

    E, jeśli szli rzetelnie po instrukcji to będzie kłopot i nie bedzie to
    wina policji. Ale pewnie wielu nie szło, bo to wyglądało na akcje
    środowiska typu script kiddies. Z tym, że przy jednarazowym incydencie
    może nadal być spory kłopot.

    --
    Marcin

  • 3. Data: 2019-05-13 18:02:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2019-05-11, Shrek <...@w...pl> wrote:

> [...]
    >wina policji. Ale pewnie wielu nie szło, bo to wyglądało na akcje
    >środowiska typu script kiddies. Z tym, że przy jednarazowym

    Ale piszesz o tych bombach, czy koszulkach ?

    Z bombami maja KK, duza kara mozliwa - to im sie chwali, ze łapią
    "dowcipnisiow".

    Z koszulkami - nie wiem o ktora sprawe chodzi, ale tak jakos mi sie
    nie wydaje, zeby szeregowy kulson podejmowal takie decyzje.
    No chyba, ze na goracym uczynku zobaczy.

    ale taka sprawa
    https://natemat.pl/234251,zatrzymanie-dziennikarki-a
    nny-rokicinskiej-policja-to-byla-pomylka
    https://wiadomosci.dziennik.pl/media/artykuly/571685
    ,policja-w-domu-dziennikarki-trojki.html

    "Zapewnia ona, że funkcjonariusze weszli do mieszkania bez nakazu
    prokuratora czy sędziego bo okoliczności wskazywały na to, że jest
    pilna potrzeba wykonania takich czynności. Rzeczniczka wyjaśnia, że
    nie można jeszcze mówić o błędzie funkcjonariuszy, bo trwa wyjaśnianie
    sprawy."

    W takim przypadku prokurator wystawia nakaz w ciagu 2 tygodni ... a
    jak nie wystawi ?
    Bo niby dlaczego mialby wystawic nakaz przeszukania omylkowego adresu
    ?

    To co - automatycznie wszczyna sledztwo o przekroczeniu uprawnien ?

    J.

  • 4. Data: 2019-05-14 03:04:27
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-05-13, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Ale piszesz o tych bombach, czy koszulkach ?

    Bombach.

    > Z bombami maja KK, duza kara mozliwa - to im sie chwali, ze łapią
    > "dowcipnisiow".

    Technicznie za to mogą mieć spory problem, aby namierzyć.

> [...]
    > pilna potrzeba wykonania takich czynności. Rzeczniczka wyjaśnia, że
    > nie można jeszcze mówić o błędzie funkcjonariuszy, bo trwa wyjaśnianie

    To jest lepsze: "Jak doszło do pomyłki? Policjanci poszukiwali w tym
    samym mieście kobiety o tym samym imieniu"

    Dodajmy, że to Anna.

    Ale nie rozumiem co to ma do bomb na maturach :)

    > W takim przypadku prokurator wystawia nakaz w ciagu 2 tygodni ... a
    > jak nie wystawi ?
    > Bo niby dlaczego mialby wystawic nakaz przeszukania omylkowego adresu
    > ?

    Adres nie był omyłkowy. Zgadzało się, to była Anna.

    > To co - automatycznie wszczyna sledztwo o przekroczeniu uprawnien ?

    Wątpię jakoś.

    --
    Marcin

  • 5. Data: 2019-05-14 10:06:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2019-05-13, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Bombach.

    >Technicznie za to mogą mieć spory problem, aby namierzyć.

    Jak z wiekszoscia przestepstw - gdyby bylo latwo namierzyc, to by
    przestepcow nie bylo :-)

> [...]

    >samym mieście kobiety o tym samym imieniu"
    >Dodajmy, że to Anna.
    >Ale nie rozumiem co to ma do bomb na maturach :)

    Nic, za to ma w temacie policja i odpowiedzialnosc.

    Z kolei nie widze zwiazku bomb maturalnych z odpowiedzialnoscia
    policji.
    Dopiero jak zaczna aresztowac na slepo, to bedzie.

    >Adres nie był omyłkowy. Zgadzało się, to była Anna.

    >Wątpię jakoś.

    Czyli co - z automatu wystawia nakaz, bo kulsony kogos przeszukaly ?
    Cos mi sie to kloci z prawami obywatela ...

    J.