  • 1. Data: 2004-12-20 19:14:04
    Temat: Pogryzienie psa przez psa sąsiada
    Od: "Mordechaj" <p...@p...onet.pl>

    Mam pytanie:
    co moge zrobic w przypadu kiedy pies sasiada (jakis pier...spaniel) po raz
    już trzeci przeciagu ostatnich 2 lat pogryzl mojego psa(ratlerek) ,że
    potrzebna była interwencja weterynarza (zszywanie rany). Prosze o pomoc bo
    obiecałem sobie że tego mu nie daruje

  • 2. Data: 2004-12-20 19:20:17
    Temat: Re: Pogryzienie psa przez psa sąsiada
    Od: "ilona_s" <i...@o...pl>

    Wytrenuj go Pan na psa mordercę, albo skorzystaj z czarodziejskiej maski z
    "Maski"

  • 3. Data: 2004-12-20 19:20:20
    Od: "promyk" <w...@g...pl>

    Mordechaj wrote:
> [...]
    > psa(ratlerek) ,że potrzebna była interwencja weterynarza (zszywanie
    > rany). Prosze o pomoc bo obiecałem sobie że tego mu nie daruje

    moze poszczuj na niego swojego kota ? ;-)

    Wesolych Swiat !

  • 4. Data: 2004-12-20 19:30:45
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > już trzeci przeciagu ostatnich 2 lat pogryzl mojego psa(ratlerek) ,że
    > potrzebna była interwencja weterynarza (zszywanie rany). Prosze o pomoc

    a ktory pies byl spuszczony ze smyczy ?

    P.

    ps.
    na poczatku mi sie przeczytalo topic: "
    Pogryzienie psa przez sąsiada" :-)

    P.

  • 5. Data: 2004-12-20 19:52:27
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Mordechaj" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Zostaje roszczenie cywilne. Jak za uszkodzenie mienia. Odpowiedzialność
    ponosi właściciel "sprawcy".

  • 6. Data: 2004-12-20 21:13:59
    Od: "jaQbek" <j...@n...onet.pl>

> [...]
    > co moge zrobic w przypadu kiedy pies sasiada (jakis pier...spaniel) po raz
    > już trzeci przeciagu ostatnich 2 lat pogryzl mojego psa(ratlerek) ,

    Moment. Od kiedy ratlerek to pies ?

  • 7. Data: 2004-12-20 21:42:51
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>

    User "ilona_s" <i...@o...pl> napisał(a)
    w news'ie: news:cq78uk$9n6$1@news.onet.pl

    > Wytrenuj go Pan na psa mordercę, albo skorzystaj z czarodziejskiej
    > maski z "Maski"

    1. Jeśli odpowiadasz (nawet idiotyzmy) rób to
    poprawnie.
    2. Odpowiadaj pod przyciętymi_niezbędnymi cytatami.
    3. Skonfiguruj swój czytnik - http://tinyurl.com/p5nb

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    "Jedyna prawdziwa choroba to syfilis. Wszystkie inne to z nerwów."

  • 8. Data: 2004-12-20 21:46:21
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>

    User "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl>
    napisał(a)
    w news'ie: news:cq7993$95a$1@inews.gazeta.pl

    > a ktory pies byl spuszczony ze smyczy ?

    A cóż to ma do rzeczy.? W tym wypadku istotne
    jest który był bez kagańca. (a to wiadomo)

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    "Nie ważne czy jesteś bogaty czy nie, o ile możesz żyć wygodnie i

  • 9. Data: 2004-12-20 21:48:08
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>

    User "jaQbek" <j...@n...onet.pl> napisał(a)
    w news'ie: news:cq7f68$g61$1@atlantis.news.tpi.pl

    > Moment. Od kiedy ratlerek to pies ?

    Z tym pytaniem (powinna być odpowiedź) udaj się
    na grupę *akwarium lub *zoofilia. ;-)

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    "One kozie dead"

  • 10. Data: 2004-12-20 21:51:48
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>

    User "promyk" <w...@g...pl> napisał(a)
    w news'ie: news:cq78lf$689$1@korweta.task.gda.pl

    > moze poszczuj na niego swojego kota ? ;-)

    Heh, jesteś bardzo zdolnym człowiekiem. Już po
    całym tygodniu pobytu_obcowaniu z Usenetem
    (grupami dyskusyjnymi) stałeś się bardzo
    elekwentnym człowiekiem który potrafi pomóc
    i odpowiadać na zadane pytania - brawo!

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    "Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze