  • 121. Data: 2005-11-08 15:08:25
    Temat: Re: [OT] Re: Poczuł pieniążki?
    Od: kw <m...@w...com>

    Leszek wrote:

    > Użytkownik "kw" <m...@w...com> napisał w wiadomości

    > Zaskarż.

    > Co znaczy normalnie? Normalnie w muzeach się nie fotografuje, gdyż jest
    > zakaz.

    Normalnie w Tesco tez sie nie fotografuje, bo jest zakaz. Co wcale nie
    czyni go legalnym.

    > Nie narusza. Normuje zachowania.

    W tej czesci jest legalny. Kiedy wykracza poza nia, jest nielegalny.

    > "Zapodajaj" sobie z regulaminu. Nie zgadzasz się, nie wchodzisz.Dla mnie
    > EOT bo dyskusja z tobą przypomina kopanie się z koniem.

    Skad wizales ten pomysl ze prawa obywatelskie przestaja obowiazywac po
    przekroczeniu prywatnych drzwi?

    W tesco tez regulamin zabrania fotografowania. I co z tego?

  • 122. Data: 2005-11-08 22:00:37
    Temat: Re: Poczuł pieniążki?
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    Dnia Tue, 8 Nov 2005 12:00:51 +0100, Przemek R... napisał(a):

    > mi sie wydaje e nie zrozumielaes sensu tego pytania. Jest sprzeczne z tym co
    > twierdzisz.

    Wiem, że jest sprzeczne, sęk w tym, że nie mówię "dobre" tylko o poglądach
    identycznych z moimi. Dobry pogląd to także taki, które zmusza mnie do
    myślenia. Nie każdy to lubi ;-)
    Pytanie było dobre, ale odpowiedziałem też pytaniem: czy policja lub TV
    płaci tantiemy kibolom albo gangsterom po emisji przechwyconego filmu z
    ustawki? I komu je płaci: statystom, reżyserowi, operatorowi kamery?
    Znasz odpowiedź na to pytanie?

    --
    Olgierd
    gsm: +48502DEFUNK ||| JID: o...@j...org ||| gg: 3657597

  • 123. Data: 2005-11-09 11:48:58
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@n...spam.no.problem> napisał w wiadomości

> [...]
    > płaci tantiemy kibolom albo gangsterom po emisji przechwyconego filmu z
    > ustawki? I komu je płaci: statystom, reżyserowi, operatorowi kamery?

    sadze ze kibole sami te materialy przekazuja za kilka groszy na winko. Tego
    po prostu nie pokazuja.
    A jezeli nie nie znaczy to wcale ze media dzialalja zgodnie z prawem. W taki
    sposob bym tego nie ocenial
    (oni robia to tak mozna). Kiedys sie zdziwia jak "kibole" ich pozwa :)

    P.

  • 124. Data: 2005-11-09 19:05:04
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    Dnia Wed, 9 Nov 2005 12:48:58 +0100, Przemek R... napisał(a):

> [...]
    > sposob bym tego nie ocenial
    > (oni robia to tak mozna). Kiedys sie zdziwia jak "kibole" ich pozwa :)

    A mnie się wydaje, że po prostu policja zdobywa pewne materiały w drodze
    operacyjnej i jakieś procesy nic do tego nie mają.

    Co do naszego głównego tematu dyskusji - dziś w "Rzepie" jest fajny artykuł
    o pewnym wyroku SN, oddaję głos autorowi:
    "*Jeśli w dziele występują będące wynikiem indywidualnej kreacji autora*
    elementy świadczące o osobistym sposobie doboru i prezentacji, których
    kształt zależał od swobodnego ich ujęcia - *jest to utwór*, nawet gdy
    rezultat pracy jest zdeterminowany przez jej przedmiot, podstawy oraz
    metody badawcze (sygn. IV CK 763/04)."

    http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_051109/p
    rawo/prawo_a_13.html

  • 125. Data: 2005-11-09 19:44:16
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > A mnie się wydaje, że po prostu policja zdobywa pewne materiały w drodze
    > operacyjnej i jakieś procesy nic do tego nie mają.

    art. 266§2 kk :-)

    P.

  • 126. Data: 2005-11-09 19:55:22
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    Dnia Wed, 9 Nov 2005 20:44:16 +0100, Przemek R... napisał(a):

    > art. 266§2 kk :-)

    Tak, każda emisja filmu z ustawki albo innych prywatnych nagrań/zdjęć
    gangsterów kończy się sprawą o naruszenie tajemnicy zawodowej ;-)

  • 127. Data: 2005-11-09 19:59:42
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    Dnia Wed, 9 Nov 2005 20:55:22 +0100, Olgierd napisał(a):

    > Tak, każda emisja filmu z ustawki albo innych prywatnych nagrań/zdjęć
    > gangsterów kończy się sprawą o naruszenie tajemnicy zawodowej ;-)

    A w ogóle to daję Ci się znów wciągać w tematy uboczne ;-)))) - pytałem o
    tantiemy a nie inne sprawy - jakie oni mają dostać tantiemy? ;-)))

  • 128. Data: 2005-11-10 11:52:07
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Tak, każda emisja filmu z ustawki albo innych prywatnych nagrań/zdjęć
    > gangsterów kończy się sprawą o naruszenie tajemnicy zawodowej ;-)

    no jezlei zodbyte w drodze operacyjnej :-) Skoro mozna za to ukarac police
    za wypowiedz dla mediow iz ksiadz jakis tam ktory zostal skazany prawomocnym
    wyrokiem
    za dotykanie neiletnich ponizej 15 roku posiadal pisma gejowskie co nie
    jest zabronione i chronione
    zrestza (prywatnosc) przez konstytucje to nie widze przeszkod by tutaj w ten
    sposob mozna bylo
    udupic kilka osob.

  • 129. Data: 2005-11-10 11:53:38
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > A w ogóle to daję Ci się znów wciągać w tematy uboczne ;-)))) - pytałem o
    > tantiemy a nie inne sprawy - jakie oni mają dostać tantiemy? ;-)))

    moim zdaniem tak, bo niby czemu mieli by nie miec?
    (zalezy ilu ich na tych zdjeciach jest - przy zalozeniu ze policja krecila,
    bo jezlei oni nagrali to jak najbardziej tak)

    P.

  • 130. Data: 2005-11-10 15:16:41
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    korekta: