  • 111. Data: 2005-11-08 05:02:56
    Temat: Re: [OT] Re: Poczuł pieniążki?
    Od: rost <k...@w...pl>

    Leszek wrote:

    > Użytkownik "Alianora" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Bzdura. Kupując bilet do muzeum, zawierasz umowę. Warunkiem takiej umowy
    > jest stosowanie się do regulaminu szefostwa muzeum. Nie zastosujesz się
    > i wynocha z muzeum.

    "Polakow i Murzynow nie obslugujemy"?

  • 112. Data: 2005-11-08 05:32:06
    Temat: Re: Poczuł pieniążki?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał w
    wiadomości news:s1hjkd.i9s.ln@ziutka.router...

    > Robercie, edytujesz ręcznie "wrotki"? :)

    Nie.

    > Ale to nie głupota ma być tu twórcza.

    Wiesz, jak patrzę na niektóre obrazy, to dochodzę do nieodpartego
    wniosku, ze jakbym tak się nudził i kilka kielichów wypił, to bym
    jeszcze ładniejsze nabazgrał :-) A to podobno ma być impresjonizm.

  • 113. Data: 2005-11-08 05:34:21
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "rost" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > dowód czego? Czym jest redakcja szmatławca GW? Urzędem?

    Dowód prawdziwości swoich słów. Czyli, że kobiety wykonały takie
    zdjęcia. Mogli o tym napisać artykuł nie zamieszczając ich. ja wiem,
    że nie ten wydźwięk i nie ta sensacja.

    > A czego spodziewałeś się po GW?

    Moje oczekiwania chyba tutaj nie mają żadnego znaczenia. Ważniejsze,
    czego oczekiwał ustawodawca.

  • 114. Data: 2005-11-08 05:36:55
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > powiadomienia o fakcie, tak. Przekazywania fotografii, nie.

    Jestem odmiennego zdania.

    > ...i w celu zawiadomienia o przestępstwie zadzwonił do...?

    Możesz rozwinąć? Bo domyślam się, że pewnie coś miałeś na myśli. :-)
    Skoro nie wiedział, że to przestępstwo, to o przestępstwie przecież
    nie mógł powiadamiać.

  • 115. Data: 2005-11-08 11:00:51
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@n...spam.no.problem> napisał w wiadomości

    > Dobrze postawione pytanie.

    mi sie wydaje e nie zrozumielaes sensu tego pytania. Jest sprzeczne z tym co
    twierdzisz.

    P.

  • 116. Data: 2005-11-08 13:48:43
    Od: "Leszek" <l...@h...fm>

    > "Polakow i Murzynow nie obslugujemy"?

    Skąd Ci się piorą takie mądrości??
    Obsługujemy wszystkich stosujących się do regulaminu dla zwiedzających.

    --
    Pozdr
    Leszek

  • 117. Data: 2005-11-08 13:59:44
    Od: kw <m...@w...com>

    Leszek wrote:

    > Użytkownik "rost" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Skąd Ci się piorą takie mądrości??
    > Obsługujemy wszystkich stosujących się do regulaminu dla zwiedzających.

    I wlasciciel mial kaprys umiescic w regulaminie zapis ze Polakow i
    Murzynow nie obsluguje sie. Teraz argumentuj od tego miejsca....

  • 118. Data: 2005-11-08 14:20:57
    Od: "Leszek" <l...@h...fm>

    Użytkownik "kw" <m...@w...com> napisał w wiadomości

    > I wlasciciel mial kaprys umiescic w regulaminie zapis ze Polakow i Murzynow
    > nie obsluguje sie. Teraz argumentuj od tego miejsca....

    Głupoty piszesz w dalszym ciągu. To co opisujesz to dyskryminacja. A ja piszę o
    wykopaniu klienta nie umiejącego się zachować.To jak się masz zachować określa
    regulamin. A ten w większości muzeów zakazuje fotografowania oraz nakazuje
    zachowanie się cicho i nie bieganie po salach . Bekasz i pierdzisz przy stole w
    restauracji?? )(analogia w twoim typie;)

  • 119. Data: 2005-11-08 14:34:22
    Od: kw <m...@w...com>

    Leszek wrote:

    > Użytkownik "kw" <m...@w...com> napisał w wiadomości

    > Głupoty piszesz w dalszym ciągu. To co opisujesz to dyskryminacja.

    Mowimy o regulaminie naruszajacym prawo.

    > A ja
    > piszę o wykopaniu klienta nie umiejącego się zachować.

    Wiec zle piszesz. Zalozylismy ze klient zachowuje sie normalnie dla
    przeznaczenia obiektu.

> [...]
    > fotografowania oraz nakazuje zachowanie się cicho i nie bieganie po
    > salach . Bekasz i pierdzisz przy stole w restauracji?? )(analogia w

    W Japonii bekanie jest w dobrym stylu. ;-)
    Regulamin nie moze naruszacprawa. Z cisza mozna sie zgodzic (supienie),
    z fotografowaniem podajaj paragraf.

  • 120. Data: 2005-11-08 15:01:14
    Od: "Leszek" <l...@h...fm>

    > Mowimy o regulaminie naruszajacym prawo.

    Zaskarż.

    > Wiec zle piszesz. Zalozylismy ze klient zachowuje sie normalnie dla
    > przeznaczenia obiektu.

    Co znaczy normalnie? Normalnie w muzeach się nie fotografuje, gdyż jest zakaz.

    > Regulamin nie moze naruszac prawa.

    Nie narusza. Normuje zachowania.

    >Z cisza mozna sie zgodzic (supienie), z fotografowaniem podajaj paragraf.

    "Zapodajaj" sobie z regulaminu. Nie zgadzasz się, nie wchodzisz.Dla mnie EOT bo
    dyskusja z tobą przypomina kopanie się z koniem.