  • 11. Data: 2020-04-24 12:07:05
    Temat: Re: Poczta otrzyma nasze dane osobowe
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 24 Apr 2020 11:57:49 +0200, Robert Wańkowski napisał(a):

    > Czyli do elektoratu PIS. :-)

    No nie wiem. Suweren wyrzuca śmieci do lasu, nie daje paragonów, to i
    pewnie kombinuje z abonamentem. Nie zdziwiłbym bym się, gdyby kurwizję
    utrzymywał głównie gorszy sort.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Stefan Kisielewski

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 12. Data: 2020-04-24 12:16:55
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 24-04-2020 o 11:58, z pisze:
    > I to przysparza Twojego strachu jak banki i inne przybytki handlują
    > Twoimi danymi?

    Rozumiem, jak ktoś łamie prawo względem Ciebie, to pozwól tez innym -
    super podejście,

    > Nie podoba się Tobie przyszły prezydent to miej jaja i to powiedz A
    > "kartka nie taka, a ktoś na mnie napluje, a nie lubię z tymi moherami
    > się spotykać..." ZAŁOŚĆ

    Nie nie podoba mi się to co się dzieje, ta prowizorka prawna, bez
    żadnego trybu wpowadza się stan wyjątkowy, jednoczesnie go nie
    wprowadzając. Czyli mamy stan wyjątkowy, bez mechanizmów chroniących
    obywatela.

    > A może jeszcze się Tobie nie podoba że pandemia w Polsce taka malutka?

    Masz jakąś schizę? Pandemia u nas przypadkowo jest mała, mamy trochę
    szczęścia, bo przy burdelu wprowadzanym przez rządzącym mielibyśmy
    drugie Włochy.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 13. Data: 2020-04-24 12:32:35
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Myślisz że dzieki temu Dudzie spadnie? A niewolnica promptera załapie
    > się do drugiej tury? Nie sądzę ;-)

    Poprosiłbym o jakiegoś bardziej rozgarniętego trolla.

  • 14. Data: 2020-04-24 12:33:43
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 24.04.2020 11:57, Robert Wańkowski wrote:

    > Czyli do elektoratu PIS. :-)

    Nie jestem elektoratem PiS, ale jak frajer płacę abonament, ponieważ 25
    lat temu zarejestrowałem telewizor.

  • 15. Data: 2020-04-24 14:01:08
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Młody szczyl jesteś ;-)

    -----

  • 16. Data: 2020-04-24 14:06:36
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 24.04.2020 14:01, ąćęłńóśźż wrote:
    > Młody szczyl jesteś ;-)

    Dobijam sześćdziesiątki, więc może jednak nie bardzo. Po prostu przedtem
    mieszkałem w kraju, gdzie nie było abonamentu, a potem przez kilka lat
    abonament płacił za mnie mój pracodawca. I do niedawna nie czułem, że
    płacąc abonament wspieram coś obrzydliwego.

  • 17. Data: 2020-04-24 14:52:48
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-04-24 o 12:16, Tomasz Kaczanowski pisze:

    > Masz jakąś schizę? Pandemia u nas przypadkowo jest mała, mamy trochę
    > szczęścia, bo przy burdelu wprowadzanym przez rządzącym mielibyśmy
    > drugie Włochy.

    Śmiertelność jest wszędzie mała (procentowo) ale u nas nie wiadomo
    ilu jest chorych i na co faktycznie zmarli ci którzy zmarli.

    Pozdrawiam

  • 18. Data: 2020-04-24 16:59:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Olin k...@a...w.stopce ...

    > No nie wiem. Suweren wyrzuca śmieci do lasu, nie daje paragonów, to i
    > pewnie kombinuje z abonamentem. Nie zdziwiłbym bym się, gdyby kurwizję
    > utrzymywał głównie gorszy sort.

    ROTFL
    utrzymuja wszyscy - przypominam ze bedzie to kosztowac poza abo dodatkowe
    10mld przez 5lat...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    H. Jackson Brown, Jr.

  • 19. Data: 2020-04-24 18:31:54
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    > A ja sobie życzę, bo wrzucają pod numer 3 a ja mam 3A! :-)

    LOL

    Co prawda listonosze znają swoich adresatów.

  • 20. Data: 2020-04-24 18:41:52
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-04-24 o 09:47, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Animka"  napisał w wiadomości grup
    >
    > Ale to nie jest koncert zyczen :-)

    ecenie-wojewodow-przekaza-poczcie/ar/c1-7668593

    > Jak placisz abonament rtv, to poczta i tak twoje dane ma :-)

    Ale peselu nie ma!
    Chyba, że ukradli. Najgorzej to jest jak trzeba korzystac z małej
    osiedlowej poczty, którą tak naprawdę zarządza sp-nia mieszkaniowa.