    From: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pobicie
    Date: Sat, 03 Jul 2004 22:39:07 +0200

    W odpowiedzi na pismo z dnia sob 3. lipca 2004 19:57 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Przemyslaw Rokicki:

    > Odpowiedz na pytanie zamaist pieprzyc glupoty w stylu Pana Ola.

    Na jakie pytanie, drogi dresie? Wszak nie pytałeś, a pobicie sugerujesz.

    > rozumiem ze soje dzieci tez napierd.. badz bedziesz?

    Przecie nie ja, a ty proponujesz pobicie, czym wzbudziłeś u mnie, nie
    pierwszy raz, szczere obrzydzenie.

    > teraz
    > za
    >

    > Ty chyba nie widziales dzieciaka pobitego przez swojego ojca...

    Jak na razie to nie było mowy o żadnych pobiciach, poza twoimi radosnymi
    propozycjami. Zaś, nawet jeśli działanie opisywanego ojca nosi znamiona
    pobicia, to odpowiedzią na grupie ,,prawo'' nie może być rada dokonania
    linczu. Ale ty oczywiście tego nie rozumiesz. Gość wyciąga aparat
    fotograficzny -- z bańki go. Ojciec dał w pysk krnąbrnej córce -- zaczaić
    się na niego za rogiem, zmasakrować. A co se będziemy żałować...

    Choć droga stroma i śliska,
    Gwałt niech się gwałtem odciska

    Już jeden taki tu jest, co pachołków z widłami swoim oponentom wysyła.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)